Gå til innhold

Malt? Hvor mye til 120 ml mme??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har peiling? ;/

Skrevet

Hei

Har ikke hatt behov for malt selv. Men har sett at andre her har anbefalt 1 ts pr døgn fordelt på alle flaskene.... Mener å huske jeg kom over en artikkel her på dib om dette en gang, skal se om jeg kan finne den til deg :-)

Skrevet

man skal gi 1 teskje malt til en full flaske på 250 ml.

jeg pleier å gi ca en halv teskje på 120 ml.. og det får gutten på 5 uker x 2 flasker på dagen.. det funker godt hos oss!

Skrevet

1 -3 teskjeer på 1 liter...

dette står i alle fall i brosjyre 5 i serien "mor og barn" jeg fikk fra Helsestasjonen.. utgitt av norges apotekerforening..

Skrevet

Takk for svar!:) Leste 1 ts på en hel flaske på lommelegen.no nettopp, så tar tipset om en halv ts per 120 ml ;) Får heller bare prøve meg fram =) Men som sagt, tusen takk for svar=)

Skrevet

Hei jeg og gullet:)

Hva slags brosjyrer er dette? Hørtes flott ut! Har ikke fått de jeg. Men norges apotekerforening som gir ut altså. Hm... må se om jeg finner noe på deres side da kanskje. Hvor mange borsjyrer er det totalt i serien?

Skrevet

Ja, jeg fikk de av helsestasjonen (brosjyren er på en måte et a4 ark som er brettet, om du skjønner..) da jeg var der i forbindelse med hard mage på lillegutten.. jeg vet ikke hvor mange det er totalt, men jeg kan se neste gang jeg er på helsestasjonen. (neste uke.. bare minn meg på det hvis jeg glemmer det ;) )

har forresten sendt deg PM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...