power puff Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Vi er 2 søstre som har startet en gruppe på facebook som heter "barneklær" sjekk den ut og meld deg inn! Her er det masse fint til de minste søk opp barneklær ( bilde av strømpebukser på profilbildet) og meld deg inn
Gjest Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Meldt meg inn,der hadde dere mye fine klær! Kunne tenkt meg alt jeg!
power puff Skrevet 25. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2009 så hyggelig at du likte klærne våre
Gjest Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Uggene vil jeg iallefall kjøpe,og noen av buksene,og noen av tøfflene hehe. Men jeg må vente biiiittelitt For jeg har allerede handla en del denne mnd,så jeg må vente til neste Håper dere har de sorte uggene i str 9-12 (usikker på om det var den str?) til ca den 10 september?
Snakkelittmeddeg Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Åhhh de rosa uggene var nydelige =) Bestille sånne til tantebarnet mitt ja =) Alt var jo flott der =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå