Gå til innhold

Ække sinna,bare veldig veldig skuffet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her vagger jeg fortsatt da...5 dager etter terminen...og ønsker VELDIG at noe skal skje,men nei..

Skal inn til time på sykehuset imorgen,og blir kanskje satt igang da,men dette letter ikke mye på humøret akkurat nå,desverre.

Hadde ALDRI trodd at jeg skulle gå over terminen!!!! Er jo 3.gangs fødende,og var så sikker på at kroppen min nå kunne dette her!!!

Nr 1 kom 2 dager før termin,tok 12 timer,Nr 2 kom 7 dager før termin,tok 3 timer...

Er så skuffet over at kroppen min ikke "virker"!!!!!

Har lest litt rundt dette å bli satt igang,og det høres bare beinhardt ut..

Man får mest sannsynlig hardere rier enn om kroppen setter igang selv,og det blir gitt max 3 modningspiller..hva da?Ser jo for meg det verste..at ingenting hjelper på og at jeg blir helt utslitt..

Gruer ja!!Vil jo føle glede over at imorgen har jeg kanskje min lille i armene,men dette er i skyggen,fordi jeg gruer sånn..

Ble ikke noe positivt innlegg dette,beklager...bare godt å få det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De siste gangene: Kom de av seg selv da?

Skrevet

Uff... føler med deg!! Har selv termin i morgen, og ser for meg at det ikke kommer til å skje noe med det første... I går gikk jeg lang tur, men ingenting skjedde annet enn maserier, murring og kynnere hele natten. NÅ har jeg vasket badet, håper det kan hjelpe på, men tviler vel egentlig. Vurderer faktisk å hive innpå en ekstra dose med bringebærkapsler, de skal jo hjelpe livmoren med å trekke seg sammen kraftigere - så kanskje det er det som skal til for å gi det lille ekstra kicket fra maserier til skikkelige rier.

Men hold ut, det er noen korte timer med smerte sett i forhold til livslang glede.. (jada, jeg vet at det er en dårlig trøst)

Skrevet

Ja,de kom av seg selv de 2 andre.Startet med rier begge gangene,vannet har de tatt begge gangene da jeg hadde 6 cm åpning,og 9 cm åpning,og slimpropp har vi aldri lagt merke til,men denne gangen gikk denne for en uke siden,så jeg kan skrive under på at nr 3 er en ordentlig luring..!!!!

Har vurdert lakserolje,men etter råd fra andre her inne,og etter å ha tenkt meg nøye om,fant jeg ut at såå desperat er jeg ikke...orker liksom ikke å ha masse plag og vondt uten at det skal hjelpe på de rette tingene:)

Var jo til stripping forrige tirsdag,og på kontroll på søndag,og der var alt uforandret..medium moden sa jordmor,1 cm hals,hun fikk inn 2 fingre og tok på hodet,men det tok motet litt fra meg..for så masse maserier,murringer o.l jeg har hatt,så hadde jeg regnet med det ville hjelpe på..så nå styrer jeg ikke med noen ting,verken vasking eller trappegåing,tar livet heelt med ro og kjeder vettet av meg,hehe!!

Og du har selvfølgelig rett Noeimagen; smertene er ikke såå langvarige,sett i et annet perspektiv:)

Ønsker deg masse lykke til,og håper du slipper å gå over!!:)

Skrevet

..hm.. det kan bli værre ;-) hihi.

Synes hele graviditeten har blitt en parodi og føler en" ut av mei sjæl" opplevelse her jeg tusler rundt 14 dager på overtid. Bare noe ikke sier staaaakars deg, går det likevel greit..

Var til vurdering i går og ikke moden, livmorhalsen lå langt bak. Hun dro i den, men det førte ikke til noe, gitt. Jo, forresten, småriene forsvant og blødningene jeg har hatt også..

Baby har det strålende så det er jo fint, men nå får det være nok. Tydelig at jeg skal gå for ny rekord, denne gangen!!

Skal til ny "vurdering" i morgen og må nok belage meg på en liten kamp. Regner liksom ikke med å bli satt i gang da heller, alt er for bra.. Er snakk om dager nå, men er lei "dagene".

Håper du blir satt i gang og slipper å gå lengre, det er ingn mening i dette, men men..

Lykke til!!

Skrevet

Takk KaM :-)

Nå sitter jeg har faktisk med noe som kanskje kan være begynnende rier tror jeg, er vondere enn kynnere men ikke veldig vondt. Hadde ikke vært meg i mot å snike i fødekøen :-D

La oss håpe at vi begge to har bebbisene våre ute hos oss snart :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...