Gå til innhold

hva er forløpelig termin og fødested da damer??:)


minsin- j27.08.06, j10.04.10

Anbefalte innlegg

jeg venter nr 2, termin 2 april og skal føde på arendal sentral sykehus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter nr 2. Har termin en plass mellom 21-24 april. Må vel kanskje føde på st.olavs,men håper ikke det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 1 og termin er mellom 22-25 april. Regner med det blir St.Olavs her også. Hvorfor vil du ikke føde der Marianne_22?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belle85

 

Har veldig dårlig erfaring derfra i fra forrige svangerskap, desverre. Håper jeg kan komme fram til en annen ordning. Kanskje dra dit slekta mi bor for å føde. Dessuten har jeg en sak på gang med st.olavs som gjør at jeg synes situasjonen blir dårligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Det var jo ikke bra. Skjønner at du vil finne en anne plass da ja.

 

Hva med Orkanger? Hørt det skal være ganske bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter nr 3

fødested SUS

termin 30 april 2010

 

uff! jeg er helt ferdig her jeg sitter...kan nesten ikke fatte at jeg skal bli mamma i gjenn!

tenk om testen er feil!

(var veldig svak strek og jeg føler jeg innbilte meg hele greia)

men ifg babyverden term.kalk. så er jeg 4+6 idag...

 

håper virkelig det er sant! hadde blitt så glad :)

trur jeg skal på apoteket og kjøpe flere tester.

klarer ikke vente, og har brukt opp det jeg har!

må være sikker...

 

bytter nick= pagoda m/spire om det er tilfelle i morgen også :)

inntil videre er jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pagoda m/spire:

 

Når jeg tok den første g.testen så viste det en klar kontrollsrek og en svak antydning til en teststrek, men den var svak. Kjøpte meg derfor Clear Blue Digital (95 kr på apoteket) som jeg tok dagen etter. Da sto det klart og tydelig "Gravid" :D

 

Så krysser fingra for at det samme skjer med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belle85

 

Ja,har tenkt mye på å føde på Orkanger :) Har også hørt at det skal være ganske bra der,men vet ikke om jeg får føde der siden jeg er risikofødende. Skal iaf prate med jm og lege om det etterhvert som den tiden kommer.

 

Krysser fingrene for at det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig er 19. april og jeg ønsker meg Riksen. Jeg har desverre dårlige erfaringer med å være syk på Ullevål så hvis jeg ikke får Riksen kommer jeg nok til å reise helt ut til Ahus selv om jeg bor i Oslo... Jeg har sykehusangst så klarer ikke forholde meg til et sykehus jeg har dårlige erfaringer med i tillegg. (I tillegg var jeg til hastetime på gyn. pol på Ullevål på søndag som legevakten hadde ordnet til meg, og da hadde de ikke klart å notere seg at jeg skulle komme!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin cirka 1. april, og skal nok føde ved Nordlandssykehuset i Bodø. Har tenkt å fortelle nyheten til mine foreldre i dag, og er veldig spent på deres reaksjon.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter nr 2 og er faktisk litt usikker på termin da jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, men en gang i slutten av april tror jeg. Føder på Haugesund sjukehus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nummer 3, termin 22.april, men skal ha planlagt keisersnitt 2 uker før termin, fødested UNN Harstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mens termin 7 april og bor i Stjørdal, så da er det St.Olavs eller i Levanger jeg skal føde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min første kommer etter sigende 26april:)

håper å få føde på kongsvinger!

 

vært hos legen i dag og bekreftet ca 5uker på vei.

skal på tidlig ultralyd neste fredag og forhåpentlig høre hjerteslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...