camillaj81 Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Hvor stor er sannsynligheten for å bli gravid de første åtte ukene etter en fødsel?? Litt redd for at jeg kan ha blitt det, kroppen har ingen tegn til at jeg kan være det, men det er jo eventuelt litt tidlig. Jeg har ammet fullt frem til seks uker da var det omtrent tomt, jeg fortsatte og pumpe, men nå kommer det bare litt på morgen. Jeg har ikke fått mensen tilbake enda heller. Som dere sikkert skjønner så har vi vært litt uforsiktig et par ganger. Jeg ble veldig fort gravid sist selv om jeg hadde brukt p-piller i 7 år. please noen som vet
mamman til to gutter Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Sannsynligheten er ikke veldig stor, men den er til stede, så jeg vil anbefale deg å ta en test og så begynne å bruke prevensjon hver gang. Ikke engang fullamming er godt nok alene som prevensjon, så det er viktig å bruke noe i tillegg hvis man ikke ønsker to tette.
camillaj81 Skrevet 25. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2009 Takk, det var litt beroligende i hvertfall. Da får jeg håpe på det beste. Har ikke veldig lyst på to tette nei. Har vært ventetid hos gynokolog for å sette inn spiral pga sommeren. Da får jeg kjøpe en test tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå