Gå til innhold

ID Bare Minerals-. Dere hadde rett!! Det ER det beste!!:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg såååå fin i dag ;D

Nettopp fått det,og gleda meg til å teste det ut,huden min ser 100 ganger finere ut nå enn med kanebo pudder (som jeg alltid har sagt var det beste,men det trekker jeg tilbake!)

Føler huden min ser så frisk ut nå,og litt yngre ;)

HURRA! :D jeg er kjempefornøyd altså! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kjøpes det da?

Skrevet

Jeg kjøpte det på qxl,men andre har kjøpt det på andre nettsider,men de husker jeg ikke navna på :(

Skrevet

De har det i hudpleiesalonger, men der er det DYRT. Kan finne det billig på nettsider som selger sminke, men spesielt på Ebay kan man finne det kjempebillig.

Skrevet

hva kjøpte du da? en startpakke eller en og en ting?

hva anbefales??

Skrevet

Ja, det lurer jeg på også. Hva trenger man??

Skrevet

Hehe,jeg skulle bare kjøpe foundation jeg,men endte opp med 3 ting ;) Bare fordi jeg ikke hadde epiling hehe.

Så jeg kjøpte foundation,og mineral veil (ikke det at jeg vet hva det er men det skal visst oppå den foundation som jeg har forstått :P) Og jeg kjøpte facecolor,litt sånn solpupper lignende sak.

tante grusom master of law nicket.(troooor jeg det var) er det som har masse peiling på dette her ;) hun vet hva du trenger ;)

Skrevet

Husk bare å kjøpe rette koster :)

Mineral veil er vel det samme som pudder, bare i løsform.

Skrevet

Men dere som bruker ID Bare minerals. Hva slags rengjørings-produkter bruker dere da?

Skrevet

Ja er det ikke flott! Velkommen til "sekten" vår hehe:)

Skrevet

Til kostene? Bruker shampo som er beregnet på extension (skrives det sånn.. ? )

Skrevet

Mineral veil er ikke det samme som pudder. Mineral veil er et "slør" som skal over pudderet. Selve id pudderet kommer også i løsform

Skrevet

he, he. Nei, tenkte på til ansiktet da. ;p

Finnes det ansiktvask, lotion o.l. i samme merke? Eller hva bruker dere?

Skrevet

Jeg har kjøpt medium beige, eller hva nå den heter.

Feil farge synes jeg, men er den light veldig lys i forhold, eller bare litt lysere?

Skrevet

HAHAHAHA ,ja der var det en skrive leif ja ;) Solpupper har jeg aldri hørt om faktisk,men mente sol PUDDER! :)

Skrevet

Morsomt var det i allefall:)

Skrevet

he he, mange skrivefeil her inne i dag:) Har ni sett den med gamle LEGER?

Skrevet

Likte den kjempegodt selv,men får kviser av den :(

Skrevet

så hva kjøper man egentlig? og hvilke farger? har helt normal hud..ikke bleik og ikke brun heller... finnes det consealer i samma sak eller?

Skrevet

Har brukt merket i 2år nå og er helfrelst. Nydelig sminke :-)

Jeg bruker Consealer, foundation og mineral veil på huden. Samt en rouge og diverse øyenskygger i samme merke.

Har en face collor som jeg bruker for å få litt mer glød når jeg skal noe spesielt da dette passer seg.

Bruker medium beige til vanlig, men har en i light som jeg blander inn litt av på mørkeste vinteren da huden er på sitt lyseste.

Jeg handler min sminke stort sett på ebay.com definitivt billigst der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...