2 blå :-) Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Hvordan startet fødslene deres? Kom den som lyn i fra klar himmel eller gikk dere å kjente på noe som kommer til å ende som fødsel om ett par dager? Jeg har 2 dager til termin og føler jeg kommer til å gå til jul!! Har hatt vonde kynnere di uke 15, så jeg kan ikke stole på dem.
Abracadabra Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 hehe jeg trodde hver kveld i ukevis at noe var på gang, og telte minutter og håpet og ba...og hver morgen våknet jeg likte forb**** gravid! hehehe. når det endelig var alvor ni dager over termin så trodde jeg jo ikke på det, gadd ikke telle minutter, gjorde ingenting, for det ble jo aldri noe av likevel...knis ;-) så det var ikke noe lyn her nei, mer en veeeeldig treig snikende tåke kanskje?
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Tja, ikke selve fødselen kanskje, men jeg var ganske overrasket da vannet gikk som en foss på kjøkkengulvet kl 06.30 om morgenen.... Jeg skulle liksom bare smøre matpakke til sambo´n.
Anne-mor har nå 2 søte jenter Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Ja, fødselen kom nesten som lyn fra klar himmel for min del da jeg var gravid i 2007. Jeg hadde riktig nok tatt lakserolje, 8 timer før. Jeg hadde ingen smerter i kroppen før slimproppen gikk(kl 23), og riene kom gradvis litt etter litt utover natta. Vi reiste til sykehuset kl 10, morgenen etter og vår datter ble født 16.30.
♥2 små gull♥ Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Med nr. 1 hadde jeg hadde overhode ingen tegn før jeg våknet en natt pga. rier, og da var fødselen i gang (3 dager over termindato). Hadde ikke sett noe til hverken slimpropp, vannavgang eller kynnere som alle andre gravide snakker om.
litegull09 Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Anne-mor gravid m/nr 2: Da du tok lakserolje i 2007, var det før eller etter termin? Jeg har tre dager til termin nå og har prøvd alt utenom lakserolje. Er litt skeptisk, har hørt så mye rart! Har venninner som tok lakserolje på overtid og opplevde det samme som deg, men har ikke hørt om noen som har hatt effekt av det før termin? Litegull09 =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå