Trønder med to herlige Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 I det siste har hun sovna ganske fort når jeg legger henne. Bruker ca 20-40 min. Men nå ha hun begynt å våkne igjen etter en halv time, og da får jeg henne ikke til å sove igjen før halv ti ti... Blir snart gal av å sitte på rommet hennes hele kvelden. Og når hun endelig har sovna, er jeg så sliten selv at jeg går å legger meg. Ser jo snart ikke mannen lenger... He he! Sover forresten to dupper. Første kl 9-11, og 14-15. Legger seg 19.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Velkommen inn i klubben hehe;) Jeg ville prøvd å kuttet litt ned på dagsøvnen; her var det ihvertfall overgangen fra to til en dupp som ble redningen- TROR jeg ihvertfall! Før våkna hun ofte etter en halvtime- time etter legging, mens i fem dager nå hvor hun bare har sovet en blund iløpet av dagen har hun sovet som en stein gjennom hele kvelden...Kanskje litt tidlig å konkludere enda, men det ser ihvertfall lovende ut og er kanskje verdt et forsøk? (om du ikke klarer å skvise det ned til bare en blund, så hadde jeg nok prøvd å avslutte lur nr to litt før, slik at våkentiden før legging ble litt lengre)
Trønder med to herlige Skrevet 25. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2009 Takk for tipset! Her starter vi dagen ca 06.30-07.00. Når tar du den ene duppen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå