Gå til innhold

Etterlyser "gamle mødre" blogger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns virkelig tiden er inne. Finns nok av unge mødre som blogger. Hvor er de gamle hen? eller de tykke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gammel, men jeg har ikke blogg. Kanskje fordi jeg er gammel at jeg ikke har det? Jeg vil også se "gamle-mødre-blogger! :-)

Skrevet

Kanskje fordi modne mødre har så mye annet i livet sitt at de ikke har tid til å sitte og skrive ned alle uinterresante detaljer om livet sitt og legge det ut på nett ?

Fordi de har flere barn, mann, samliv, venner, karriere, hobbyer og slikt ?

Velger å tro det :-)

Skrevet

Fordi jeg ikke har behov for at hele verden vet hvem jeg er, få bekreftelse eller tilbakemeldinger på at det jeg gjør er bra,- riktig eller feil. Jeg har ingenting å beivse for andre i det hele tatt..For de rundt meg er jeg en god mor,- ansatt,- datter, søster, venn, kjæreste, elskerinne, kone og det som måtte være.

Jeg er fornøyd med meg selv, det livet jeg har,- helsen min og utseende mitt. BArna mine er perfekt med alle sine "småfeil" kun ved at de er de de er og MINE :o) Mannen min har vist meg gang på gang at jeg er den eneste ene,- og jeg er på et sted i livet jeg har det så bra at hva andre måtte mene bryr meg tvert i mot..

Jeg trenger ikke vise verden hvor bra jeg har det,- for de osm trenger å vite det SER det..

Og jeg er ikke unik..Det er mange som meg...DERFOR trenger vi ikke blogge....Og en ting til;- livet har lært oss at vi forandrer oss gjennom hele livet.:TIng vi sa, gjorde og mente for noen år siden,- er ikke like fornuftig i dag..Og slik vil det nok alltid bli..Det jeg menere og tror i dag er ikke sikkert det samme jeg tror og mener om 5 år, eller 10 år..Så hvorfor risikere og ha ute på nettet for evig og alltid slike meninger..Og HVEM kan vel glemme det glade 80 tall..Enn om jeg hadde vært blogger da,- lagt ut bilder fra den gang,- hvor flaut det hadde vært i dag.... Festbilder fra studietiden..Moro og ha i albumet,- men ute på nettet? DEN gang hadde det kansekj virket gøy og som en god ide,- i dag er jeg sjeleglad for at jeg aldri trengte og ta stilling til noe slikt...

Derfor blogger ikke fornuftige damer (om privatlivet sitt),- derfor finnes ikke "gamle mødre" blogger

Skrevet

En del gamle mødre har også eldre barn, som nok ikke ville like å bli omtalt i offentligheten på sin gamle mor sin blogg.

Hilsen gammalgammalmamma.

Skrevet

Signerer 11.16. Var ikke noe mer å si egentlig:)

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg er 38 og kunne aldri komme på å blogge om barna mine. Det syns jeg er overgrep mot deres privatliv.

Og som en over her nevner, jeg har andre ting å drive med i livet også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...