Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Syns virkelig tiden er inne. Finns nok av unge mødre som blogger. Hvor er de gamle hen? eller de tykke?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Jeg er gammel, men jeg har ikke blogg. Kanskje fordi jeg er gammel at jeg ikke har det? Jeg vil også se "gamle-mødre-blogger! :-)
-68mamma Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Kanskje fordi modne mødre har så mye annet i livet sitt at de ikke har tid til å sitte og skrive ned alle uinterresante detaljer om livet sitt og legge det ut på nett ? Fordi de har flere barn, mann, samliv, venner, karriere, hobbyer og slikt ? Velger å tro det :-)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Fordi jeg ikke har behov for at hele verden vet hvem jeg er, få bekreftelse eller tilbakemeldinger på at det jeg gjør er bra,- riktig eller feil. Jeg har ingenting å beivse for andre i det hele tatt..For de rundt meg er jeg en god mor,- ansatt,- datter, søster, venn, kjæreste, elskerinne, kone og det som måtte være. Jeg er fornøyd med meg selv, det livet jeg har,- helsen min og utseende mitt. BArna mine er perfekt med alle sine "småfeil" kun ved at de er de de er og MINE ) Mannen min har vist meg gang på gang at jeg er den eneste ene,- og jeg er på et sted i livet jeg har det så bra at hva andre måtte mene bryr meg tvert i mot.. Jeg trenger ikke vise verden hvor bra jeg har det,- for de osm trenger å vite det SER det.. Og jeg er ikke unik..Det er mange som meg...DERFOR trenger vi ikke blogge....Og en ting til;- livet har lært oss at vi forandrer oss gjennom hele livet.:TIng vi sa, gjorde og mente for noen år siden,- er ikke like fornuftig i dag..Og slik vil det nok alltid bli..Det jeg menere og tror i dag er ikke sikkert det samme jeg tror og mener om 5 år, eller 10 år..Så hvorfor risikere og ha ute på nettet for evig og alltid slike meninger..Og HVEM kan vel glemme det glade 80 tall..Enn om jeg hadde vært blogger da,- lagt ut bilder fra den gang,- hvor flaut det hadde vært i dag.... Festbilder fra studietiden..Moro og ha i albumet,- men ute på nettet? DEN gang hadde det kansekj virket gøy og som en god ide,- i dag er jeg sjeleglad for at jeg aldri trengte og ta stilling til noe slikt... Derfor blogger ikke fornuftige damer (om privatlivet sitt),- derfor finnes ikke "gamle mødre" blogger
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 En del gamle mødre har også eldre barn, som nok ikke ville like å bli omtalt i offentligheten på sin gamle mor sin blogg. Hilsen gammalgammalmamma.
prekæs Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Signerer 11.16. Var ikke noe mer å si egentlig:)
Gjest Antarctica Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Jeg er 38 og kunne aldri komme på å blogge om barna mine. Det syns jeg er overgrep mot deres privatliv. Og som en over her nevner, jeg har andre ting å drive med i livet også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå