Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Min samboer fyller 40 den 2 september,hans søster har spurt 3 ganger nå eller lettere sagt mast,hun spør meg. Og jeg svarer at han vil ikke ha noen bursdags feiring da han ikke vil ha folk rundt seg ,han vil heller finne på noe med meg og unga . Jeg har sagt til henne,men hun sier det er dårlig gjort må feire må ha litt da . Vi driver å bygger å da mente hun at vi kunne overaske han der med grilling,men hun vet han ikke liker sånne opplegg. Men den dagen blir ikke jeg med da min far skal oppereres han må fjerne nyre da det muligens er kreft,og skal ligge på sykehuset ,passer seg ikke for meg med å feire .Hvis hun absolutt vil,ja så får hun overaske han selv. Kan også si det at når vår felles svigerinne fyllte år ja da var hun å kjøpte gave fra oss,uten å si noe.Plutselig fikk jeg en mld takk for den fine gaven,jeg svart bare jo hyggelig at du likte den. Jeg sa til venninna mi at jeg synes sånt er litt sleip ,og sa jeg ville si til henne at neste gang kan du si ifra ikke bare gå å kjøpe.Men hun mente jeg bare skulle drite i å si noe. Men faen vi hadde kjøpt alt,ikke vet jeg hva hun kjøpte men betalte henne for halvparten av gava 300 kr
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Denne passer i tråden "din verste mangel-på-antenner-historie"! Svigerinna di bør snart ta hintet: mann som ikke vil feire, kone som er bekymra for syk slektning - altså dårlig stemning for grillfest eller overraskelsesparty....
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Synes liksom ikke er noe koselig faren min ligger nyopperert og jeg hygger meg ,det klarer jeg ikke,men hun kan jo overaske han hvis hun vil ,da hennes mann fylte 40 ja så dro dem bort hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå