Liten snupp + liten spire =) Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Er andregangs og gravid i uke 17. Jeg husker liksom veldig godt slutten av forrige graviditet, og da var jo sparkene så veldig kraftige og regelmessige. Kjenner spark hver dag, men det har jo ikke blitt regelmessig og heller ikke kjempe kraftig. Når begynner det ordentlig a???
tr Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Jeg er også andregangs, og 18 + 4. Har kjent spark siden uke 13, i begynnelsen kanskje bare et par ganger i uka, så 2-3 ganger daglig de siste par ukene. Ordentlig liv har jeg faktisk først kjent i dag! Fantastisk følelse, det er liksom først i dag (som jeg har kjent sparking hele dagen, og av og til ganske mye av gangen) at det virkelig har gått opp for meg at det er en levende skapning der inne :-)
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 26. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2009 Godt å høre! Har faktisk kjent mer de siste dagene.. Men kjente ikke liv før uke 18 sist! Bare gleder meg til det blir enda mer kraftig og regelmessig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå