Berta_78 Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Jeg og samboeren planlegger å reise på romantisk langweek-end til Roma når gullet er 14 mnd. Vi har vært borte fra ham over natten 2 ganger før, men det var bare en natt, og da har vi lagt ham selv på kvelden og kommet utpå formiddagen dagen etter. Jeg har selvfølgelig innmari lyst til at vi skal reise bort og bare være kjærester, før vi fikk barn gjorde vi jo det hele tiden. Men jeg er så usikker på om jeg kommer til å hygge meg! Er redd for at gutten vår vil savne oss og ikke ha det noe bra, at han skal ha "glemt" oss når vi kommer tilbake osv osv. Han skal være sammen med besteforeldre som han er veldig trygg på. Noen med erfaringer? Ville dere reist bort?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Kan si at gutten din helt sikkert vil kose seg sammen med besteforeldrene sine =) Og han har helt sikkert ikke glemt dere når dere er tilbake,skal nok mer til enn det =) Kos deg masse på tur! Hjemme er det en gutt og to besteforeldre som garantert kommer til å kose seg glugg ihjel =) Ville garantert reist! =)
Berta_78 Skrevet 25. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2009 Takk! Vet det er skikkelig teit :-D Trenger å høre akkurat det du skrev!
thessi og lillemor Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Reis og kos dere! Har gjort det samme selv, og lille frøken og besteforeldrene hadde det max hyggelig! Jeg tror det er viktig og bra for disse små at mamma og pappa tar seg tid til å være kjærester:-)
solsikke*solskinn*solstråle* Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 Det er det værste jeg har hørt! At du ikke skammer deg! Nei, ærlig talt. Reis- og kos deg, du er hjemme igjen før du aner det, og barnet ditt enser ikke at du har dratt engang, for det koser seg så med bestemor og bestefar. God tur:)
Gjest Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Jeg og mannen min gjorde det nylig. Da var eldste gutten akkurat blitt 2 år, og yngste var straks 7 mnd. Gikk kjempefint. Ungene sov omtrent som her hjemme (minste våkna 5 ene morgenen, så bestefar fikk en brå start på dagen). Vi fikk et par mms i løpet av helgen som viste unger som sov sin søteste søvn, lekte og smilte og spiste godt. Mine har i hvertfall aldri hatt noen problemer med å være borte fra meg hos personer de kjenner godt. Og siden jeg er trygg på at de får verdens beste behandlig hos bestisene så lar jeg dem være der med god samvittighet. Klart man savner dem litt innimellom, men da er det bare å tenke på at akkruat nå er det besteforeldrenes tur til å kose seg med dem, og at du får dem igjen og kan kose til de blir blå om et par dager :-) Jeg hadde reist og kost meg.
blebla Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Ja jeg også, enig med alle her. Barnet kommer sikkert til å kose seg, de får jo som regel litt ekstra oppmerksomhet når de er med besteforeldrene sånn, det blir liksom litt spesielt! Også er det såååå utrolig viktig å pleie kjæresteforholdet mener jeg. At foreldrene har det bra sammen gir et trygt barn. Men jeg skjønner deg kjempe godt. jeg vurderer en tur selv til london med en venninne så da er jo mannen hjemme med sønnen vår, men jeg lurer liksom på om jeg kommer til å savne han så fælt at jeg ikke klarer å kose meg. Men jeg tror at så lenge vi vet de er i trygge hender hjemme så klarer vi det. tror du ikke?
OsloMor Skrevet 25. august 2009 #8 Skrevet 25. august 2009 Man får alltid lyst til å avlyse i siste sekund pga. samvittigheten, helt normalt. Men, dra nå med god samvittighet og nyt Roma for meg også
Berta_78 Skrevet 25. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. august 2009 Greie jenter! Føler meg langt bedre, og får velig lyst til å dra & kose meg skikkelig :-) Skal nyte dobbelt, Oslomor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå