christianne Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Jeg er av den typen som alltid bekymrer meg for det meste. I de siste dagene har jeg vært så redd for at noe er galt med den lille i magen min. Er 15 uker på vei og fikk høre hjerte for 3 uker siden.. helt utrolig:D Nå er jeg kjemperedd for at det har sluttet å banke.. I forrige uke så var magen min større og det stakk i sidene og jeg kjente den veldig godt..det var ikke barnet jeg kjente så tidlig,men denne uka kjenner jeg ingenting. Er dette normalt? trøster meg med at jeg har forferdelig ømme bryster, humørsvingninger, rar matlyst og alle andre symptomer da..
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Det er helt naturlig å være bekymret, men hvis det plager deg så mye at du ikke klarer å slappe av, ville jeg tatt kontakt med legen. Det er ikke godt å gå rundt og være redd hele tiden. Jeg hadde en babywatcher liggende i begynnelsen. Den brukte jeg for å sjekke om babyen hadde det bra. Nå kjenner jeg liv hver dag, og har levert den fra meg igjen. Babywatcher kan kjøpes på www.babywatcher.com eller brukt på finn eller her inne. Lykke til christianne
ToTette! Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Enig i at det ikke er noe godt å gå og bekymre seg. Men ut fra hva du forteller høres det ikke noe rart eller bekymringsverdig ut. De strekksmertene (ligamentsmerter?) kommer og går litt etter som livmora vokser. Du høres helt "normalt" gravid ut synes jeg Har selv mitt andre svangerskap nå. Under det første var jeg konstant bekymret for alt mulig og det var bare ikke godt. Spes frem til den tiden du er nå. Ca uke 19 begynte jeg å å kjenne babysparkene og da ble det mye bedre. Jeg vil absolutt anbefale deg å prøve å slappe av, men klarer du ikke det (det vet jeg alt om) så ta en telefon til legen/jordmor, forklar bekymringen din og be om å få komme ned og bare få høre hjertelyden. Forvent å bli tatt på alvor. Det er mange som er bekymret og hvis man ikke klarer å la være å bekymre seg så er det best å få en liten bekreftelse. Det har med din psykiske helse å gjøre og er den bra så har babyen det best :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå