solemio Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Der kom den sedvanlige snart-høst-forkjølelsen. Siden jeg ikke vil smitte verken kunder eller kolleger har jeg dermed en hjemmedag og rydder i klesskap. Kun avbrutt av pauser i senga med litt te og data. Hva gjør dere i dag?
Gjest Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Hviler ut litt, faktisk, jeg er både litt trøtt og litt dårlig i magen. Kan det skyldes vel mye å gjøre og litt mye viktige avgjørelser å fatte på kort varesel på vegne av bedriften vår siste 7-8 dagene? Det har vært ganske hektisk på arbeid både fredag, lørdag og i går. I går fikk vi ikke sluttet av før over midnatt, vi hadde begge 9-10 timers arbeid for kundene våre (er 40-50 timers fakturerbart arbeid hver av oss må ha i havn innen månedens utgang) og etterpå mange og viktige ting å diskutere grundig sammen og ta avgjørelser i. Vi ble nok en uvanlig god kunde hos Skype i går, ja, satt sikkert i telefon i 3 timer hver etter vanlig kontortid, ingenting var planlagt for en uke siden. I dag har jeg hatt et telefonmøte, avtalt for lenge siden, fra kl 0730 til 0900, og vi må ha et siste møte kl 1430 med kommuneadministrasjonen (en times reise hit) for å ha en viktig sak for bedriften formelt avsluttet og avtaler underskrevet. Pr tlf har vi nå fått ting slik vi vil, men jeg stoler ikke på noe som helst i viktige saker før jeg har en skriftlig avtale i hendene. Ikke ektefellen heller. Utover dette sysler jeg med litt "hjemmekontor", ingen avtaler eller møter ellers er satt opp verken i dag eller i morgen. Jeg har ikke tenkt å slite fingrene av meg i dag. Er jeg heldig, klarer jeg 4 timer arbeid kundene skal faktureres, morgenmøtet inkl. Guttene blir sikkert forundret over å finne meg hjemme når de kommer fra skolen. Men da varer det ikke mange minuttene før vi må ta av sted til kommunesentrum, så da får guttene et par fredelige timer hjemme alene likevel. Høstforkjølelse: Ne, DET har jeg ikke tid til før rundt neste helg. Da må den bare komme, da går vi over i "høstmodus" jobbmessig. I år blir det noe mer enn normalt for høsten, men det betyr fremdeles bare nesten fulle normaldager og endelig anledning til en avspaseringsdag eller tre. Det har skjedd MYE på en uke hos oss! Det skal jeg fortelle mer om i et innlegg senere i dag.
Lene~mor til tre Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Jeg har nettop tatt trappevaska, noe som må gjøres annenhver uke og denne uka var det min tur. Skal snart en tur på postkontoret og etter det skal jeg hente barna på skolen og når vi kommer hjem blir det lekser og så skal vi lage middag. Hvet ikke helt hva det blir til middag enda hehe, vi får se hva som frister etterpå Ellers har vi ingen spesielle planer for denne dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå