Gå til innhold

uke 32 og vondt i hodet....andre?mye vondt i hodet..;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så innmari vondt i hodet noe jeg ikke har hatt før..andre som har det lignende eller tips for å få det vekk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei , er i uke 32+6 i dag og har hatt skikkelig hodepine andre dagen nå... jeg har i tillegg hovnet mye opp i bena. Ringte legen i morges for å sjekke blodtrykk og urin så skal inn senere.... Hvordan er formen ellers da? Om det bare er hodepine så drikk masse vann, men om det ikke gir seg så dra å sjekk blodtrykk og urin....

Skrevet

åh takk, ja har lavt blodtrykk jeg da og også 2. dagen her... skal til hs fredag så skal sjekke urin da... men har du kanskje høyt blodtrykk du da?

lykke til hos legen ;)

Skrevet

Det er en mnd siden jeg sjekket sist og blodtrykket og urinprøvene har vært fine hele tiden... Men greit med en ekstra sjekk nå. Kan jo være jern mangel og da....det hadde jeg i starten og ble da veldig svimmel og hadde hodepine. Gikk over da jeg begynte med jern helt til nå.. Takk for lykkeønskning..skal dit kvart på ellve:-)

Skrevet

Jeg våknet opp en dag med kraftig hodepine som ikke ville gi seg verken etter mat/drikke eller paracet. Ringte jordmor som ba meg pelle meg til legen med en gang og få sjekket urin. Da viste det seg at jeg hadde en kraftig urinveisinfeksjon og jeg fikk antibiotika... Legen sa det kune og ha vært svangerskapsforgiftning så ALLTID gå å sjekk urin ved hodepine...;-)

Skrevet

åh... hm ikke noe ledig hos legen men var der torsdag men sjekket da ikke urin, det gjorde jeg for en uke siden ... oi oi ble litt stresset jeg nå. men hva er andre tegn på forgiftning da? jeg har jernmangel og lavt blodtrykk men er ikke overvektig og eller ok form bortsett fra rygg---- huhh

Skrevet

Hei, da har jeg vært med legen. Blodtrykket var fint men litt grums i urinen..men de mente det var vanlig og ikke noe å bry seg om..hmm... Hadde jernmangel tidligere og legen mente jeg skulle begynne opp igjen med jern for det kunne forårsake hodepinen. Men godt å få sjekket... Da har jeg handlet meg vg og skal lage blomkålsuppe og slappe av så håpe jeg hodepinen fordufter.....

Andre tegn på forgiftning er:

Opphovning i ben og fingre, kvalme, vondt under ribbebein, tåkesyn og høyt blodtrykk og protein i urinen.... ene og alene er ikke disse tingene farlig, men flere av disse symtomene samtidig så er det alltid lurt å sjekke.

Skrevet

Jernmangel og lavt blodtrykk fører til hodepine.

Jeg fikk også sånn plutselig mye vondt i hodet og var svimmel og trøtt. Dro til legen og fikk sjekket dette. Målte BT, som var lavt. Urinprøve, som var fin og blodprøve som viste jernmangel. Jeg sover også veldig dårlig om nettene pga. bekkenet, og når jeg blir veldig trøtt får jeg også vondt i hodet.

Skrevet

samme her dro til lgene og akkurat det samme som dere :) da får vi bare vente til den lille kommer ut så blir alt myye bedre. 9 uker igjen her nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...