snappy Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 mensen er på vei, men likvel var gravid? At det var samme symtomer.
Gjest Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Ja,hadde mensen smerter de første ukene..=))
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 ja mensensmerter her også... 2-3 første ukene konstant og nå også av og til... er 8-6 i dag
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Min første graviditet var jeg sikker på at mensen skulle komme. Tok bare en graviditetstest fordi vi ikke hadde brukt prevensjon, jeg var hundre prosent sikker på skulle slå ut negativt, og da skulle jeg kunne drikke vin med venninnene mine den kvelden. Det ble positiv test og feiking av vidrikking på meg... :-)
snappy Skrevet 25. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2009 Jeg har hatt mensen murringer i kroppen i flere dager nå, men den kommer jo ikke! Vet ikke helt når IKM er da syklusen min ikke er helt normal. Pleier å har mensen ca hver 6.uke. Nå er det ca 7-8 uker siden sist. Jeg tok en gr.test igår kveld, men den var neg. Tar en til om noen dager hvis ingenting er skjedd. Takker for svar jenter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå