Gå til innhold

Følger mannen din trender? Tenker på klesfronten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så turn-off med menn som følger moten slavisk! Det blir så metroseksuelt, på en måte. Menn bør kle seg pent og gjerne ha sin egen, personlige stil. Synes jeg.

Hvordan er mannen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så definitivt ikke. Har null peiling på klær, sær i smaken, skal helst ha anonyme farger som svart, grått og beige, t-skjorter i lyseblått går også bra.

Jeg kunne latt han følge trender, da det er jeg som handler klærne hans, men vet med sikkerhet at det ikke ville blitt brukt.

Skrevet

nei går mye i trenigsbukser og fanellskjoter og fleesgensere og cap,men aller helst i full kamo

hehe men "pynter" seg vis jeg "maser" da hehe og da i olabukse og penere skjorte til nød dressbukse ,mem han sier han vl ha kystdrakten når vi får råd det skal mosomt å se om han bruker den da.

Skrevet

Han er veldig opptatt av klær og design, og har vel sin egen stil. Han er glad i dresser og sko, og bruker mye vintage. Alltid et innslag av 50-tall og rock når han går ut døra, og han samler på t-shirts. Han er mer opptatt av design enn meg, men ikke på en glatt og slavisk måte.

Skrevet

Han følger ikke trender, men er flink til å kle seg..

Er han som handler klær til segselv, og det er alltid tøffe klær han kjøper.. I tillegg til at han vil være pent pyntet når han skal ut, på julebord o.l..

Han er den i huset som kjøper seg klær oftest ;) Bortsett fra at jeg handler til junior da ;)

Skrevet

Hehe,når jeg traff han,ble en av de første oppgavene mine å slepe han ut av 80-årene;o)

Skrevet

Nei, han føler vel ikke akkurat trender, har ikke kjøpt seg hullete jeans og sånt, men han kjøpe jo en del nytt, så sånn sett følger han jo trenden. Men kler seg etter alderen, ikke for hipt og ikke for gubbete. :o)

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Han går som regel i jean paul-jeans, t-skjorte fra wesc/dc/borka osv og vanlig genser med v-hals fra jean paul e.l. Ikke f*** om man får ham inn i noe annet enn det, så han er ikke akkurat kreativ i klesstilen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...