Gå til innhold

Magen etter svangerskap...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Etter to svangerskap er selvsagt ikke magen helt som den var, og det er jo egentlig greit...For jeg har fått to flotte barn ut av det!

At magen har blitt litt større, og har fått tigerstriper kan jeg fint leve med, er faktisk litt stolt av stripene :-)

Men etter siste fødsel har jeg fått hengemage, helt fra hoftekammen. Jo mer jeg går ned i vekt, jo mer henger den jo. mangler nå å gå ned tre av 17 kilo. Jeg fikk veldig stor mage, hadde masse fostervann.

Er det noen som har noen råd å komme med? Liker slett ikke den folden som henger ned!

Er slett ingen sylfide, og har ingen drøm om å bli det heller. Men tror ikke akkurat slanking vil minke den folden heller...

Finnes det andre løsninger enn å legge seg under kniven?

Takker for ideer og tilbakemeldinger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er huden som ikke trekker seg sammen så finnes det vel ikke noe triks for å få den til å stramme seg opp men hvis det er muskulaturen som er slapp kan du jo prøve en rokkering med tyngde? Har sett at de har det i enkelte sportsbutikker nå og de kan også bestilles på nettet her:

http://www.sports-hoop.com/

Det finnes jo mange typer holdintruser og korsett som holder alt inn så det ikke henger over buksen, kanskje du kan kjøpe en slik også?

Lykke til!

Skrevet

Er det mange dype strekkmerker så vil den nok ikke trekke seg særlig sammen. er du tilnærmet strekkmerkefri på "hengehuden" så vil det kunne trekke seg sammen etter hvert..Strekkmerker har ingenting og si hvis de ikke er "å henget" om du skjønner hva jeg mener....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...