monkri mamma til 4 Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 er 12+5 og går med vondt i hodet hele tia. la meg med hode vondt i går kveld og har vondt i hodet nå også. er d riktig? tørr ikke å ta noe smertestillende. går på vitaminer fra lifeline. er d nok el er d noen andre vitaminer j bør ta også?
trallatausa Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Hei... jeg har hatt det slik jeg og siden en uke etter ivf innsettingen... står at det er vanlig med hodeverk pgr av hormonet progesteron tidlig i svangerskapet.. nå har min hodeverk vært mer av spenning fra nakken, skikkelig intens, har den når jeg sovner og våkner med den også.. jeg har ikke holdt ut de verste dagene uten paracet, jeg har tatt en tablett nå og da, ikke hver dag altså.. synst det er nifst å ta de ,men man skal da fungere i hverdagen også.. Legen min sa de var trygge å ta så lenge man ikke overskred doseringen, så det har nå jeg trodd på.. er 14 uker idag.. Snakk med legen din om det, kan jo vere det er noe som gjør at vi har slik hodeverk,jeg skal til lege igjen på fredag..
Kuraffen Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Jeg er litt over 13 uker på vei nå, og det er mitt andre svangerskap. Både nå og forrige gang hadde jeg mye vondt i hodet. For meg så har det hjulpet veldig med akupunktur, så det anbefaler jeg på det sterkeste! Sterk hodepine i svangerskapet kan også skyldes svangerskapsforgiftning, så det kan være greit å få utelukket at det er noe mer alvorlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå