Huldretussa Skrevet 25. august 2009 #1 Skrevet 25. august 2009 Sitter her en tidlig morgen (alt for tidlig..) - men fikk ikke sove.. Sov vel greit mellom 00-04, men ellers har jeg bare snudd meg rundt og rundt i senga. Blir så innmari stiv og vond og sliten i korsryggen, og det er vanskelig å finne en god sovestilling. Har også blitt forkjøla, så systemet er tett.. Det jeg lurer på er om jeg bør samle alle krefter og gå på jobb som vanlig. Har en ganske fysisk krevende jobb, da jeg jobber som lærer på leirskole. I dag er det klatring ++ på programmet.. Det er ikke så lett å ta det med ro på jobb. Bør jeg ringe legen og høre hva hun sier? Jeg er i uke 36. Føler meg ikke spesielt opplagt akkurat nå...! Hva hadde dere gjort?
Venter09<3med ny spire Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Hei.. Jeg hadde ringt jobben og sakt at formen ikke var bra, blitt hjemme og slappet av. du er såpass langt ute i svangerskapet så det kan du unne deg...
Huldretussa Skrevet 25. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2009 Takk for svar:) Bør vel kanskje ta en telefon til sjefen, ja. Han er veldig forståelsesfull:) Men gjorde det en dag forrige uke også, da jeg heller ikke fikk sove og hadde vondt i ryggen.. Så jeg får litt dårlig samvittighet om jeg ikke stiller! Tenkte derfor det kunne være greit å ringe legen og høre hva hun sa.. Føler på en måte at jeg bare må stå på de siste dagene på jobb før permisjon, men orker egentlig ikke...
Venter09<3med ny spire Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 dropp å dra på jobb ring legen og snakk med henne, kan jo hende du kan bli sykemeldt eller noe pga dårlig søvn... jeg var det på slutten. hadde ikke ork til å være på jobben... nå sto jeg dagen lang oxo, jobber i blomsterbutikk så ikke mye sitting og det blir tunge løft..