Gå til innhold

Kan man gi gamle leger til barneklinikken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lekene er ikke gamle altså, men ungene er lei og leker ikke lengre med de.Tenkte at det kanskje går ann å gi til barneklinikken? Hvem hva hvor tar man kontakt? Tror dere de er interessert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg tenkte hva i all verden skal de med gamle leGer??? LOL :D

Skrevet

Hehe. Her forventet jeg meg noe frustrert og rasende om legestanden :-)

Ring resepsjonen og spør.

Skrevet

haha, usakligheten selv her, men jeg leste typoen din i overskriften og lurte litt på hva i all verden legen din hadde gjort (sikkert noe senilt, siden du poengterte alderen) ettersom du ville donere ham bort- og hvorfor i all verden til barneavdelingen... :P

Skrevet

Hahahah, en liten skriveleif der ja:p Skulle nok møtt opp til den daten jeg skulle hatt med sengen for lenge siden!

Får ringe opp og se om jeg får tak i en som vet. Håper de er interessert i noen esker;)

Skrevet

Hvis de er i god stand og rene så er det godt mulig de vil ha:) Jeg har jobbet på barneavdeling og det var alltid kjekt å få noe man kunne bytte ut ødelagte tinge med etterhvert. Men det var som oftest nye ting da.

Men uansett, burde vel funke å bare ringe rett opp på avdelingen og spørre etter den som er ansvarlig for lekerommet. Min avdeling hadde egen førskolelærer som tok seg av slike ting.

Hvis de ikke vil ha (feks av hygiene årsaker) så vil sikkert Amathea senteret ha eller et lokalt asylmottak.

Skrevet

He,-he..Rene og i god stand..Og jeg henger fortsatt igjen med "LEGER"..He-he.... Egen førskolelærer som tar seg av slike.......GUd,- litt tidlig på morran kjenner jeg...

Skrevet

Hohoho, denne var litt morsomere i dag:p ikke gamle, rene og pene, hehe, artig!

Skulle ringt å spurt i dag, men det gikk helt i glemmeboken. Får ringe de å høre i morgen. Bamser og tøyleker regner jeg med de ikke vil ha ja...

Skrevet

plastikkleker etc blir ganske rene og pene hvis du gir de en omgang i oppvaskmaskinen først. vi gjør det på jobben...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...