Gå til innhold

så glad !!! (kjønnsvorter)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt 3 små utvendige kjønnsvorter nå i svangerskapet, ante ikke at jeg hadde viruset.

De har plaget meg veldig, sånn kosmetisk sett. Og har hatt null sexlyst og følt meg stygg og ekkel.

Jeg tok opp dette med legen min (grudde meg veldig,for er et ekkelt tema synes jeg)

Legen min tok en telefon til en gynekolog på sykehus og spurte hva man kunne gi til behandling på gravide. Jeg har jo lest mye forkjellig her inne bla.

Jeg fikk altså resept på Aldera krem, og jeg har bare brukt den i en og en halv uke (annenhver dag) Og nå er de BORTE !

Jeg er friiii !!!!

Og føler jeg kan sprike med bena igjen, og er SÅ lykkelig :)

 

Anbefaler å prøve denne kremen ! dyr som F, men verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du va heldi. brukte aldara i 12-16 uker ...før graviditetetn men den hjalp ikke på meg. samme me penslemiddel. va no til undersøkelse hos gyn-lege der fikk e beskjed om at e måtte fjærne vortene fortest mulig. så om 2 til 3 uker skal e inn på sykehuset å ligge i narkose å fjerne vortene. har mange store som har plaga me. hatt de i 4 år å bare blitt større å fleire.

grur me litt til narkosen og ingrepe. huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har desverre hatt slike vorter i over 4 år.. fjernet de i mars i år.. med nakose og greier. de sa det var en sjans for at de kunne komme tilbake.. det gikk ca 2 mnd så var de tilbake. men i redusert antall..

jeg ville jo fjerne de for at vi skulle på prøverør i år, så jeg ble veldig skuffet da de kom tilbake.

jeg skal tilbake for å fjerne de igjen, og denne gangen skal de være mer nøye(?). de fjerner jo alle de ser, men jeg fant jo 2 selv samme dag som de hadde fjernet de andre.

 

Du har kanske allerede vært å fjernet de vortene nå?? det er jo ike vondt, så du trenger iallefall ikke å drue deg.

JEg bare syntes at det var litt ubehagelig at det var flere som drev på der nede imens jeg var i narkose..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk første gang utbrudd av kjønnsvorter for mer enn ti år siden - og ENNÅ er jeg ikke helt kvitt dem! Mye mindre plaget enn i begynnelsen, men jeg har fjernet med laser 4-5 ganger og brukt både aldera og condyline - de kommer alltid tilbake!

 

Jeg tror jeg er et ekstremt tilfelle - så ikke mist motet, men vær også forberedt på at de KAN komme tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...