Tøysetipp Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Vesla mi og jeg sover sammen enda, og hun er 5 år. Jeg synes det er såå koselig å legge meg når jeg ser henne ligge ved siden av meg. Og våkne på morgen når hun kryper opp i armen min. I løpet av natten tar hun ofte hånden min og jeg blir fylt av en helt utrolig god kjærlighet. Jeg har vært alene med henne fra hun var 2 år og hatt min alenetid da hun har vært til sin far. Har prøvd og legge henne i egen seng, men før jeg legger meg kommer hun likevel inn til meg. Flere som har det sånn?
Enliiitentil? Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Hei hei vi har også snuppa i senga, hun er 2.5:-) Har hatt det siden hun var nyfødt fordi det er som du sier så koselig! Hun brukte sprinkelsenga si svært lite men har nå fått eget rom og seng, men... hehe:-P Vi får en del kommentarer som: jammen, hvordan går det med sexlivet deres når hun ligger i senga da. Eh... vi har da vel ikke sex med hun i senga!!! Og dere som tror at man bare kan ha sex i senga, utvid fantasien litt.
MrsMilla Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 jenta vår har kommet krypende oppi senga vår i løpet av natten i alle år. Hun er seks nå, og kommer plutselig mer sjelden nå enn tidligere. Er vel naturlig at dette endrer seg av seg selv.
Mayken Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Snuppa vår blir 3 år i november og vi har samsovet stortsett jevnt til hun var 1 1/2, da ble jeg gravid og kjempedårlig og snuppa + pappa'n flyttet inn i dobbeltsenga på gjesterommet. Etter at lillebror har kommet til verden har snuppa blitt så stor at hun vil sove på rommet sitt, men pappa'n henter henne stadig inn til seg før han legger seg, han synes på lik linje med meg at samsoving er koselig. For øyeblikket sover jeg i senga vår sammen med lillebror, mens pappa og tullemor sover på gjesterommet. Driver å vender lillebror til å sove i egen seng nå, fordi jeg føler det ikke er helt forsvarlig å ha han i sengen med meg lengre:( Han har begynt å rulle og jeg er så trøtt og sliten at jeg er redd for å legge meg på han eller at han skal havne under dyna og ikke få puste uten at jeg merker det. Kjenner at man trenger litt mer og bedre søvn når man har 2 små enn når man bare har 1.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Daniel sov i samme seng helt til han var 2år. Da ville samboeren ha sin plass med meg.. Men ikke tro at han fikk den hele kvelden og hele morgenen.. Ofte la jeg meg på rommet med Daniel, sovnet. Så tok samboeren bort Daniel på rommet sitt - om morgenen kom lille klumpen krypende tilbake igjen ) Så koselig!! Og han gjør det enda.. Jeg syns det er helt fantastisk herlig..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Jeg samsov med Luke til han var litt over 3 år, nå blir han 4 i november og han kommer inn til meg nesten hver natt. Noen dager kommer han snikende før jeg har lagt meg også. Synes det er koslig å ha han i senga, men ganske deilig å ha senga for seg selv innimellom også
Gjest Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Gutten vår har offisielt flyttet inn på eget rom, men det hender at han kommer tuslende i løpet av natta. Koselig det da, særlig siden det ikke er oftere enn en gang eller to i uka nå da :-) Men hvis du virkelig vil at hun skal sove i egen seng hele natta må du nok snakke med henne og bli enig med henne om det ... og ikke minst være enig med deg selv. Hun skjønner jo at du synes det er koselig og kommer nok ikke til å slutte med mindre mor blir litt mer resolutt :-D
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 25. august 2009 #8 Skrevet 25. august 2009 Vi samsover også Og jeg syns det kjempekoselig! Fra hun var nyfødt til hun fikk eget rom har hun sovet sammen med oss. Da hun flyttet inn på rommet sov hun der første delen av natta, men ville opp til oss utpå morraskvisten. Og sånn er det fortsatt. Noen ganger vil hun legge seg i senga vår, og det får hun også lov til. Hun er veldig glad i nærhet, det samme som meg, og hun ligger ofte inntil meg det meste av natta, og noen ganger vil hun holde meg i hånda også Sambo går ofte inn på stua og sover der resten av natta (han har en reserveseng) blir gjerne litt trangt, og da får han sove bedre. Det fungerer fint for oss. Men når vi flytter skal vi ha et kjempestort soverom med en kjempestor seng, i tillegg til en ekstra seng Nestemann skal få en hengevugge over senga, men kommer sikkert til å ende med samsoving da også
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 25. august 2009 #9 Skrevet 25. august 2009 Lillemor er 2 år og 2 mnd forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå