Gå til innhold

normalt med litt blod i urinen? please svar... ;D

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille bebisen min på snart 5 uker har fått veldig mye utslett i hele ansiktet,på ørene og bak i nakken.. og i grunn på hele hodet. for kan se mye rødt under håret hans også.

på ørene ser det mere ut som eksem eller noe. veldig sårt med gult verk..sånn er det baki nakken også. i ansiktet og ellers på hodet minner det mere om elveblest...

lillegutt har vært plaga med smerter og luft i magen i nesten alle disse ukene. han har ikke direkte bløt avføring..men ikke fast heller.. kanskje mere konsistensen som pålegget i en tube (tenker på baconost o.l) (enesten jeg kom på i farten som jeg kunne sammenligne det med). har vært blod en del ganger i bleia.. og har alltid trodd det kom fra avføringa.. men i dag så skifta min mann bleie..der var det bare tiss... og to blodflekker..på str av toppen på en penn..

er dette normalt? er så urolig jeg...

tror han reagerer noe enormt på mme... eller kanskje det er noe i brystmelka mi... bruker begge deler... er så i tvil..

skal også sies at vår lillegutt ble født med en infeksjon i kroppen sin.. måtte ligge på ahus i noen dager til dette var borte. han har også en kortvokst syndrom som heter achondroplasi.. og ettersom jeg har hørt kan de små med dette her få litt forskjellige sykdommer og plager oppover årene.. så hvem vet.. kanskje melkeallergi også, eller melkeintoleranse..

men blod i urinen har jeg ikke hørt hører hjemme under den allergien...

noen som har vært borti dette før? hva kan dette være?

jeg ringer i værtfall legen i mårratidlig.. så håper jeg han finner ut av noe.. ;)))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste rådet jeg kan gi deg har du allerede kommet med selv og det er å ringe legen, for det skal ikke være blod i bleia med mindre det kommer fra et lite sår.

Luft i magen kan komme av noe du spiser eller at du burde prøve en annen type mme.

Utslett er vel heller ikke unormalt på babyer men verdt å skjekke ut med lege eller helsesøster.

Håper det er en enkel løsning på babyen din sine problemer og at han ikke trenger å få så mye plager pga sitt syndrom.

Lykke til med legen og håper dere finner fort ut av det, det er slitsomt med sånne bekymringer når man har små babyer,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...