Precious Cargo Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Hei! Vi skal på ferie og har tenkt å kjøpe en trille til junior som er 9 mnd på avreisetidspunkt... og jeg har så mange kraaaaav;) Planen er å bruke den på ferie og siden på kjøpesenter og korte byturer. Lurer derfor på om noen av dere klokiser har noen tips om gode triller som kan oppfylle forhåpentligvis alle, eller hvertfall de fleste av følgende ønsker: - stødig - rygg som kan legges ned - lett - pen - lett å legge sammen Betaler forresten heller 2000.- for en god trille enn 500.- for en som bare blir brukt på ferie...
OnlyMe Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Maclaren techno xt. Dyr, ja! Men har alldri hørt noen klage på den:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 vi har en carena easy, og syns den er helt ok.. Men jeg angrer på at jeg ikke kjøpte en slik i stedet: http://biteringen.no/produkter/barnevognerutstyr/maclaren/maclaren-quest-08/ Den har jeg lest maange gode ting om på DIB
ippemo får augustbaby Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Emmaljunga Scooter. Se innlegget mitt "noen teitere enn meg?" på skravle, så ser du hvor god den vogna her, hehe.
Precious Cargo Skrevet 24. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2009 Takk for svar:) Maclaren har jeg kikka litt på før, men Titanium Breeze var ny. Noen som vet hvor jeg kan kikke på den i butikk? Funnet den på nett, men vil gjerne prøvetrille før jeg evt bestiller... Googla det, men fant ingen... Barnas Hus har hatt, men ikke nå lenger.
Makko med to små gutter Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Vi har også en titanium breeze og er kjempe fornøyd. Ikke super å trille, og ikke full liggestilling. Men ungen sitter greit og formatet er kjempe hendig. Den blir kort og kompakt sammenlagt, slik at den kan ligge rett (med kjøreretningen) i bilen. -Testet ut "alle" vogner når jeg kjøpte trille, kun denne som kunne det.
Zitro Skrevet 25. august 2009 #8 Skrevet 25. august 2009 Loves my Bugabo Bee :-) Verdens beste trillekomfor, og den har 1 superfordel over alle andre triller og det er et helt håndtak! Supert å kunne trille med 1 hånd, noe som er vanskelig med alle dem andre som krever 1 hånd på hvert håndtak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå