Gå til innhold

jenta mi er så lang i ryggen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre med babyer som er lange? mi ble født 51 cm noe som er innafor normalen..men ho bruker str 62 allerede og er bare 2 mnd gammel..hvordan blir det når hun blir større? er det sånn at de vokser i rykk og napp? eller blir hun da lengre? noen andre som har barn som er lange? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi og e laang i ryggen, 8 mnd og må helst ha str 80 i body :) skal på kontroll fredag, spennande å sjå kor lang ho e då..her var ho og 51 ved fødsel:)

Skrevet

hehe lykke til på kontroll da :) jaja rart synes jeg da siden både jeg og faren er korte!...:)

Skrevet

nei ååh..såg ikke at det var deg før nå :D:D

så morro da...

Skrevet

hehe ;) her e eg sånn ca 1.67 og faren litt over 1.80, så ho har ikkje fått lengden av meg iallefall :P

Skrevet

hehehe..nei kan ikke vere meg heller, selv om jeg er lang i ryggen..jeg er bare 164...og han 170..hehe..hvor i landet bor du forresten ? :)

Skrevet

kanskje dei ikkje blir så lange som vi trur ;) Førde her, i sogn og fjordane! du då? ikkje rundtom her vil eg tippe :)

Skrevet

husker ikke når han gikk opp i str. han var 51 cm når han var født. Etter et par uker var han oppe i 56. Nå er han 1år å bruker 86/92 i body (mange fører ikke større body'er!!!!), men 74 i bukser.... Han er litt over 80cm nå tror jeg, skal på kontroll neste uke. Det ser ut som han får kroppsformen til faren (og da kanskje også lengden) så mest sannlig bli han over 190.

Skrevet

ålesund her..hehe :)

ojojoj..190 :) så morro..

kansje vi får catwalk damer vi da silje ^^..hehhee neida:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...