Lilli med småtrolla Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Har hørt at lakserolje setter i gang fødsel. Men siden ekspertene fraråder lakserolje vil jeg ikke prøve dette. Vet at mangen får diarè og vill tarmaktivitet av svisker. Vil dette ha samme funksjon som lakserolje tror dere? Har kjøpt inn 3 pakker, men det smaker så grusomt... Spiser dem ikke visst det ikke har noe effekt
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 ikke finn på å ta lakserolje!! ha heller sex enn å spise svisker og annet møl! vi hadde intensiv sex 2 uker før termin, og gutten kom 1 uke før terminen
2 gutter og 1 jente Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 er mange som har fått fødselen igang med svisker. og det er mere ufarlig. men du kan like godt bare ende opp med magesmerter og en natt på do!
Lilli med småtrolla Skrevet 24. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2009 Vi har jo sex hele tiden Har hatt sex to ganger daglig i 1 uke nå Men ingen framgang... Svisker er vertfall ikke helsefarlig, tenker jeg Men lakserolje tar jeg ikke nei
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 men du har jo ikke termin før i morgen. gi det llitt tid før du blir så utålmodig!
Lilli med småtrolla Skrevet 25. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2009 Jeg må lære meg å høre på andre. Dere hadde helt rett! Etter å ha spist 2 poser svisker har jeg hatt en smertefull natt på do. Hadde diarè'en satt i gang fødsel hadde det ikke vert noe gøy uansett. Har hatt renneræv i hele natt, hadde vert flaut å ligge å føde da... Dessuten var jeg helt tappet for energi, og hadde ALDRI hatt krefter til å føde. Fortsatt ingen baby, eller noe tegn på at fødsel starter. Sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå