Gjest Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Lindsay Price. Mandagskveld m kantareller og Lipstick Jungle.
Gjest -<<- Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Det går greit, jeg er ikke så opptatt av eksklusivitet. Smaken din, derimot, kan nok diskuteres.
Gjest Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Haha, nybegynnertabbe, googla litt nå for å finne et kutt med stemme på (siden du syntes smaken min var så diskutabel og jeg synes hun har så sexy stemme) og fant ut at jeg så feil fra rulletekstene (ja, har bare sett den ene episoden) og det er ikke Lindsay Price, som er relativt plastikk, men Kim Raver. Langt bedre.
Patetica fåkksi Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Tror du mente "(...) og det er ikke Lindsay Price, som er relativt plastikk, men Katie Price. Langt bedre."
Gjest Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Hun har neppe sexy stemme lenger, om noen gang.
lilja70 Skrevet 25. august 2009 #8 Skrevet 25. august 2009 *furter* Dere har bare glemt meg, liksom??? Et år på ei anna side, så har jeg plutselig ingen beundrere mer? Ikke månestråle, ikke luten. Høh. Luten, lite subtilt at du har sperra for post fra meg også:-/ Tenkte du jeg ikke skulle oppdage det, liksom? Hæ?
Gjest Skrevet 26. august 2009 #9 Skrevet 26. august 2009 Kjære vakre blomsterpike, jeg har ikke sperret deg på noe vis, men derimot blitt spamma ned av en rasende nøffemor til kassa var full. Skal se om jeg ikke kan slette litt annet så det muligens blir plass til annet enn junkmail.
Patetica fåkksi Skrevet 26. august 2009 #10 Skrevet 26. august 2009 Dere er så dus at dere har indianernavn til hverandre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå