Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Jeg drømmer ofte at noen skal ta fra meg babyen når den kommer, og synes dette er helr forferdelig.... Er det vanlig med en slik angst når man er gravid?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Det er veldig vanlig og ha mareritt når man er gravid . Når jeg gikk med William hadde jeg ofte mareritt . En gang drømte jeg at jeg var med i krigen i Irak ,Løp rundt i Irak ,høygravid ,i army tøy ,sånn svart og grønn maling i ansiktet ,med automatvåpen og hele pakka hehe En annen gang drømte jeg at babyen jeg hadde i magen var ond ,at han hadde røde øyne som kunne stråle mot meg og brenne meg opp ... Eneste jeg kan trøste deg med er at det er helt normalt og at det vil gå over etter en stund .
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Herregud.....det er helt sykt hvor virkelig det blir sånn plutselig. Jeg våkner lett om natten, men skjeldent av drømmene - fordi kommer som en oppsummerinmg om morgenen... men helt ekstremt oppsatt på at noen er ute etter å ta babyen.... - og jeg blir jo gal av det hele
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Jeg hadde mye mareritt når jeg var gravid, de gikk ut på at noen tok babyen min og at jeg ikke klarte å bevege meg sånn at jeg bare måtte se på det. Jeg drømte også ofte at babyen min blei født der og da, altså altfortidlig, bråvåkna og kjente på magen for å kjenne at babyen fortsatt var der. Lite visste jeg da at jeg skulle få rett i marerittene mine, ikke så dramatisk som i drømmene da heldigvis, men jeg lå lamma på et operasjonsbort å lå noen tok med seg babyen min, jeg kunne ikke bevege meg såklart siden jeg hadde keisersnitt og var våken, i tillegg så hadde jeg prematurt keisersnitt, så mine drømmer var det sannhet i selv om det sikkert er tilfeldig, er ingen klarsynt person tror jeg? (mulig jeg var det som gravid men, hehe)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Uff....det hørtes skummelt ut Håper ikke jeg er sanndrømt selv hvertfall. Drømmer liksom om at andre tar med babyen og adopterer den bort til folk jeg ikke liker, eller til steder jeg ikke vet hvor....æsj... Kan ikke gå rundt sånn da;( HI.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 For å si det sånn så var det skumlere med marerittene enn det var med prematurt keisersnitt, alt gikk så bra og har egentlig ikke kobla marerittene og keisersnittet før nå Det er i hverfall helt normalt med mareritt og rare drømmer når man er gravid og det går over:) Jeg kan jo friste deg med tanken på at når babyen min var født så bråvåkna jeg midt på nettene og lette etter babyen i senga, trodde jeg hadde glemt babyen i senga og sovna selv, var helt svett og overlykkelig når jeg så babyen sove søtt i senga si, så ammetåka og lite søvn er heller ingenting å spøke med i drømmeland! Men alikevel så er det det beste som har hendt oss!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 Drømmer ofte at jeg glemmer igjen babyen på en cafe... Syyykt
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #8 Skrevet 24. august 2009 Ammetåka er ganske beryktet ja....Det er vel bare å holde hodet kaldt fremover, om det lar seg gjøre:P Jeg har en helt fantastisk fantasi i tillegg, som fort kan bli mer til selvskade i dette tilfellet, enn nytte. Måtte jeg drømme søte drømmer om blomster og bier:)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #9 Skrevet 24. august 2009 Du får prøve "narkose-metoden" (som jeg kaller det) før du sovner på kvelden! Med det mener jeg å bare tenke på koselige ting, jeg fikk beskjed om det før jeg fikk narkose engang og jeg drømte bare om datteren min og kosa meg skikkelig under operasjonen Verdt et forsøk for å slippe mareritta, men hormona og morsinstinktet er mektig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå