Får en liten jente i aug:) Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Begynte natt til torsdag! reiste til sykehuset, hadde oppning, å ble bedt om å gå et par timer litt rundt på sykehuset.kom tilbake igjen rundt 12, da hadde jeg full opning! hadde mange timer med rier som ble vondere å vondere men overlevende! he he så rundt 15,20 måtte jeg veldig bærsje , men da sa jordmoren, nei nei nå føder du.ikke gå på do nå! mens jeg presset tok jordmoren vannet og etter en press rie var hode ute! Fikk ta på hode. så etter det 3 pressrien var Linnea ute! En fantastisk opplevelse!vondt ja men verdt det! fikk bare et pynte sting! gled dere dere som ikke har fått!
Sommerfugl82 Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Gratulerer så mye, å kos dere masse:)
vekten30 Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Gratulere med den lille:D Så flott å høre at alt gikk bra:) Jeg har litt under 6 uker igjen:) Er veldig spent på fødselen siden jeg ikke har født før:) Derfor er det så kjekt å lese det dere som har født skriver om opplevelsen:) Lykke til videre:)
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Gratulere så mye:-) Gleder meg til å komme etter....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå