Siljev85 Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 før eg blei gravid med nr 1, ppiller-yasmin. fornøgd. når eg blei gravid med nr 2, cerazette-pillane, ikkje fornøgd, blei tross alt gravid
Gjest Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Bruker nuva ring (p-ring). Er godt fornøyd, dreper ikke både humør og sexlyst slik de siste p-pillene gjorde.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 hormonsprial - ikke fornøyd.... - for tett... hehe... jeg har veldig lyst på en til, men det kunne vel ikke passet verre. Så jeg er vel litt redd for at tiden går fra oss, og for meg hadde det vært greit med et "uhell" ..hehe, Den skal ut, men enn så lenge må jeg bare vente... Merker ikke noe til spiralen, hverken på den ene eller andre måten.. eller det er jo litt feil, for har ikke mensen i det hele tatt:-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Cerazette! Kjempefornøyd! Var ikke fornøyd de første 2 mnd, var et hormontroll, men nå er alt fryd og gammen!
Da HarViTreUnger Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Brukte hormonspiral, men jeg blir veldig deppa av hormonprevensjon. Jeg tror jeg kommer til å ta et permanent tiltak - nå har jeg tre unger og ønsker ikke fler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå