Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Fikk mensen 5 dager før jeg egentlig skulle hatt den.. Hadde den i 2 dager, også gikk det over til sånn brun utflod.. Vanligvis har jeg mensen i 4 dager, med skikkelig blødning før det brune kommer. Men nå hadde jeg kun 1,5 tampong den første dagen, har vanligvis 3.. Gidder ikke "kaste bort" en test for å sjekke hvis dere ikke tror den kan være positiv.. Men går det an å variere SÅ mye fra gang til gang? (Har vært ganske jevn etter fødsel da, vart i 8 dager og blødd ca like mye)
♥♥♥ Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 De 3 mensene jeg har hatt etter fødsel har variert mye! Både i antall blødningsdager og i mengde
~sjiraff~ Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Jeg har innimellom litt rare mensperioder. Sist nå i sommer hvor den var utrolig kort og jeg blødde veldig lite. Var egentlig sånn sist også, mye mindre enn normalen. For meg er det ikke unormalt og en gang i blant få en "annerledes" mens.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 24. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2009 Fikk tilbake mensen da snuppa var 5 måneder... Hun er straks 11 nå.. Merkelig.. Kanskje jeg bare venter med testen da. =) Vært litt uggen form de siste dagene også, slapp, litt kvam. Men er vel sikkert ikke unormalt det heller når man har mensen.. Er jo så lenge siden jeg hadde regelmessig mens at jeg husker rett og slett ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå