simla+kalv Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Er i uke 33 og har kynnere flere ganger om dagen og natta. Så vondt at jeg ikke får sove å må stå opp til d gir seg. Er det vanlig at det øker på med kynnere de siste ukene? Er vondt og slitsomt. De kommer jevnt og trutt gjennom hele dagen!
Trinemp Skrevet 25. august 2009 #2 Skrevet 25. august 2009 Jeg er i uke 33 i morgen, å jeg også føler jeg har fått økt med kynnere den siste tiden. Jeg kan sitte helt rolig å se på tv å få 2 til 3 kynnere på rad. Magen kan være helt sten hard meste tiden av dagen. Får også veldig kynnere ¨når jeg legger meg ned. Lurer litt på om dette er normalt jeg å?? Lykke til til deg ihvertfall
anette1986 Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 Jeg har hatt kraftige og vonde kynnere flere ganger om dagen siden uke 34 er nå i uke 39.. Er veldig vanlig,gir bare sterkere rier når de først begynner;) Lader opp liksom:p hehe Nå på slutten er magen min hard nesten konstant! Så håper det skjer noe her snart! Lykke til;) Til dere begge:)
Trinemp Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Oki, takk for svar Masse lykke til til deg også!!
simla+kalv Skrevet 25. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2009 Det står i den boka jeg fikk av jordmor at kynnere skal ikke være vonde. Må jo være en spøk; synes dem er dritvonde!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå