Gå til innhold

Februarbaby og bor i Trondheim?


ikkekvalm.no

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen fra Trondheim som skal ha i februar eller rundt der? Jeg er 36 år, venter nr 3 og har to store fra før og syns det hadde vært gøy å treffe andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg er fra Trondheim og er 35 år.

Vi venter vrt første barn, foreløpig termin er 1. februar.

Skal på UL 3. september :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg er 33 år, venter nr 2 februar 27 og har ei jente som er 3 år... Vi bor på Nardo!

 

Håper det går bra!

 

:) Amanda i Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med så mye respons! Skal vi prøve å treffes en dag? Jeg er sykemeldt pga bekkenløsning, så tid har jeg nok av :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere.

 

Æ e 36 og venter vårres nr. 4. Kjenne ikke så mange her i denne store byen. Vil gjerne møte flere. Er arb.ledig, så æ har masse tid.Har termin ca. 8.feb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Jeg er 32 år, har termin 10.februar og ei jente på 3 fra før. Bor på Byneset, e sykemeldt pga bekkenløsning. E gjerne med på treff! Ka med neste torsdag? E nyinnflytta, men har nådd å funne en favorittlunsjeplass på Bella Bulldog :-) De har god kaffe og ordentlig hjemmelaga mat og bakst. E dessuten lyst, trivelig og god plass der. Bare et forslag altså :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Hørtes ut som en plan..aner ikke hvor plassen er, men finner nok fram likevel:-DD. Flere som har tid/anledning til å joine den dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja, hva med månedsskifte, torsdag 1.oktober? Da har vel de fleste vært på ultralyd også,så har vi noe å starte med ;-DD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig det var flere februarmager her i Trondheim. Jeg er 27 og venter mitt første vidunder 27 februar. Det ser i alle fall sånn ut før ultralyd. Jeg kunne tenke meg å treffe andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40, har jenter på 6, 11 og 13 fra før, og venter en gutt rundt 10. feb. Bor på Flatåsen.

 

Kunne vært artig å treffe andre gravide rundt her, ingen av mine venninner som er i den fasen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 29 år og bor på Jakobsli. Jeg kan bare møtes på ettermiddag/ kveld siden jeg jobber på dagtid, men det hadde vært veldig koselig med et treff :)

Har en sønn på 3 år og har termin i slutten av februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...