Gå til innhold

spåing på chatten

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på hva dere andre mener.. kunne det vært ett eget rom for det? syns det er så kjedelig å sitte å lese når folk sitter å gjetter på ditt og datt hele tiden.. og det er så vanskelig å få snakket om andre ting da.. så kanskje spåing kunne vært på ett annet rom så kan di som vil holde på med d? uten at alle trenger å være med på gjetteleken? eller er det bare meg som er litt hormonell som syns det er litt irriterende og kjedelig? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du synes det er irriterende kan du vel heller si i fra til oss som spår? Jeg lagde faktisk et eget spårom på chatten, men ble så mye surr for de som skulle finne frem..alle er vel vane med å bruke fellesrommet regner jeg med.

Men som sagt, det er fullt mulig å si i fra..

Skrevet

har jo ikke lyst til å klage på dere heller :) men tenkte bare høre om d kunne vært greit med ett eget rom :)

Skrevet

Om ingen sier i fra, så blir det jo ikke rettet opp i heller..? Vil nå bare si at dette alt i alt har vært en positiv greie synes jeg, for det har virkelig pustet liv i chatten igjen! Men forstår jo at det kan være slitsomt for de som bare ønsker å prate. Vet ikke om det er mange som irriterer seg over dette jeg? Jeg vet heller ikke hvem du er siden du skriver anonymt, så blir vanskelig å vite når jeg skal ta hensyn til deg..men skal ta det opp med de andre jeg!

Skrevet

er vel bare å la vær å være der når folk spår som værst,eller be de som vil snakke om andre ting gå inn på et annet rom???

Skrevet

Det er nok desverre det folk venter på der inne nå om dagen!

Skrevet

Tror det er lettere om de som IKKE vil bli spådd lager seg eget "rom".. for om det ikke er spåchat, er det nemlig ikke folk der inne, stort sett ;)

Skrevet

Jeg vil gi all ære til lieela for at det er liv i chatten igjen jeg!! Hun har mast maange ganger på om noen ønsker og chatte.. Og har måttet nesten lokke med spåing. Så jeg syntes kanskje ikke man skal klage..

Jeg er litt ut og inn av chattingen, og er det ikke noen av oss som spår der inne, så er det INGEN der inne...

Kanskje vi har behov for en egen spå chat, men jeg trur ikke det ville vært mange inne på hoved chatten da...

Skrevet

Mulig at jeg er litt dum men, hvordan kan man spå noen gjennom chat?? ( prøver ikke å være nebbete nå)

Skrevet

DET gidder jeg ikke bruke energi på å forklare engang..kanskje noen andre orker..

Skrevet

Det har nå vært dødt inne på chatten i ja,hele tiden...Aldri folk der..Så da lokka vi inn folk med spå chat..Hva er galt med det??Koslig at det kjæm folk innom..Jeg har tilbud å spådd 5-6 pers gratis..Og det ser j ikke noe feil i.Nå har Lieela og jeg hatt spå chat her inne,..

Det er derfor det har vært så mange folk der,for dem vil bli spådd,spørre om ting dem lurer på osv..Vi har da 4 andre rom å chatte på.Hvis du ikke vil være med er det bare for deg å starte et nytt rom..Ikke noe problem--Etter at du skrev dette innlegget har du klart skremt folk bort..Men j ska sørge for at spå chatten holdes i gang jeg;) Alle som vil bli spådd osv kan bare komme innom på kvelden sånn fra 1900 tida.Her har vi det kjempe moro,snakker om altmulig rart...Så til deg anonym,start din egen chat----Er ikke rart det blir krig i verden...

ps..

Energien din kommer mer fram når mann chatter,enn hvis mann spår på tlf eller på mail..Sikkert opp til hver enkelt,hvor dem oppfanger sine signaler best..Men jeg får opp mer innfo på chat,

Signere med mitt eget nick jeg...

Skrevet

Støtter den tussimor! : )

*Opp igjen*

Skrevet

Det letteste er vel egentlig at dem som ikke vil ha noe med den spåinga å gjør kan gå inn i et annet rom el lage seg et..! For er vel sånn at de fleste som er på chatten er der for nettopp den spåinga=)

Så er vel heller du som er litt hormonell her nå tenker jeg..

Skrevet

Er det noen her inne som spår. har ikke heelt fått med meg hvem som spår og hvor, eneste spå/horoskop, men det tar lang tid før noen får svar. har prøvd å spørre et par stykker der inne men er kunn en som svarer og da virker det ikke som de andre svarer etterpå :/

hilsen

Skrevet

Vi er flere som spår her inne. Noen svarer på forumet : ) Vi pleier å være innom chatten hver dag, iallefall èn av oss..så er bare å komme innom!

Skrevet

Jeg er inne på chatten nå.. Kan ikke noen komme å spå meg? Ble spådd for noen år siden å da stemte alt. Hadde vært spennende å blitt spådd igjenn :)

Skrevet

Vi vil gjerne spå deg vi,men anonym liker jo ikke det da.Enda et bevis at flere ønsker å bli spådd....Bare å åpne et aent rom det anonym..Lykke til;)

Skrevet

Flere som er i mot spåing på chatten?? Dere får i såfall slenge dere på her, eller så velger jeg å legge denne tråden på is.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...