Sjørøver *TALL PREGNANT* Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Innimellom får jeg så intens hjertebank. Oppleves veldig ubehagelig, og som førstegangs (13+0) er alt veldig nytt og ukjent. Kan noen berolige meg med at dette er normalt, eller bør man oppsøke lege? Er alene hjemme hele uka og da blir liksom alt ekstra skummelt.. Har kuttet ut all kaffe og te i forsøk på å bli kvitt disse hendelsene.
Snabeltann Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Hei, du- det er helt normalt.. jeg hadde det i første og andre trimester,men har faktisk blitt bedre nå i siste. Kan fortsatt få det,da, men ikke så ofte. Er ofte når jeg er litt stressa. Men husker i begynnelsen kunne det komme når jeg satt helt rolig også, bare så på tv f eks. Jordmora mi har hele tiden sagt det er heeelt normalt, legen og. Men ubehagelig, ja!! Hjertet jobber nå "dobbelt opp" grunnet masse mer blod osv som skal pumpes rundt i kroppen. Du kan ikke dø av hjerteklapp, husk det da:) lykke til.
Sistah*G07*J09* Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 helt normalt. Hjerte må jo pumpe litt hardere når det har en baby å forsyne også har også være plaget med dette, men er nok desverre ikke noe å gjør med :/
Snuppa! Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Hei! Jeg hadde mye hjertebank med min første, nå med andre har jeg det heeele tiden fordi jeg har lavt blodtrykk. Det er skikkelig ubehagelig, men legen forsikra meg om at det er helt ufarlig. Kanskje du bør få sjekka blodtrykket hvis det er skikkelig ille?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå