ippemo får augustbaby Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Begynte å rydde i boden i helga og skal selge unna en del ting. Blant annet en vogn, Emmaljunga Scooter '07-mod, for vi har ikke vognbarn lenger, yngste blir 4 år til jul. Jeg tok av trekket og vasket den og tilbehøret. Tok på trekket igjen og skulle ta bilder før jeg skulle lage annonse. Og underveis begynte mannen og jeg å snakke om hvor trist det er å selge/gi bort babytingene, er vi liksom ferdig med den tiden nå? Og vogna sto der så fin, den er meget godt brukt og ser helt ny ut. Ikke en flekk, ikke falmet i fargen, ikke slitt. Super vogn! Nydelig å trille, lillegutt satt så godt oppi der og den var så god å få med seg i bilen. Og fargen er så fin, den er sort og turkis. Oppi den er det en matchende turkis Kaiser-pose (er ikke kjøpt sammen engang, så det var litt av et lykketreff:). Hvem skulle trodd at den vogna har vært i fire land? Med på flere ferier og sikkert trillet mange, mange mil? Vel, vi ble så nostalgiske at vi bestemte oss for å ta vare på vogna. For man vet aldri hva fremtiden bringer og fargen har utgått fra sortimentet... Noen teitere? Hehe
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 synes dette var veldig søtt jeg
ippemo får augustbaby Skrevet 24. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2009 Hehe, jeg var jo så bestemt på å selge den! Hva skulle vi med den, liksom? Nei, bedre med plass og attpåtil få litt ekstra penger. Men så var den så fin da den sto der, nyvasket og blank. Ser fremdeles ny ut etter to intense og trofaste år i vår tjeneste. Aner jo ikke om vi får bruk for den, men om det skulle komme et barn til så tror jeg at jeg ville savnet vogna om jeg solgte den nå. Og det er jo litt teit, det er jo bare en vogn egentlig!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 hehehe, forstår tankegangen har dere lyst på flere barn da? eller er det bare sånn, tilfelle?
ippemo får augustbaby Skrevet 24. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2009 Vi er åpen for tanken om ett barn til, men ingenting er bestemt. Tok vare på bagvogna og sprinkelsenga også, men det er jo fordi at de var mer tidløse enn en trille. Eventuelle barnebarn kan sove godt oppi der også. Men tviler sterkt på at datter eller svigerdatter vil bruke en sort og turkis 2007-vogn. Så den tar vi vel vare for vår del på sånn i tilfelle.... Såå fin!
mum&boyz Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Tror dere bestemte dere for å prøve på en til da dere så vogna;) Vet selv hvordan jeg ble da jeg begynte fikse vogn og babyutstyr her for salg, ble plutselig veeeldig usikker..
ippemo får augustbaby Skrevet 24. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2009 Hehe, ja det ble så endelig når vi pakket vekk babyklær og utstyr. Men det var noe med den vogna (og det er jo egentlig ei trille) som gjorde noe med oss. Har jo så mange fine minner som den vogna er med på. Ferier, koselige trilleturer, sovevogn, en fornøyd liten gutt som satt i den og kikket på 17.mai toget osv. Endte dere opp med flere barn, da?
MrsMilla Skrevet 24. august 2009 #8 Skrevet 24. august 2009 Tja... vi hadde en Simokombi fra 2003 i kjelleren i flere år... ikke snakk om noe salg! Og plutselig i mai i år trengte vi jaggu vogna igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå