Gå til innhold

Trenger kjole til bryllupsfest


februar baby

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg skal i bryllup den 18 september og trenger noe å ha på meg. Jeg har ikke lyst til å bruke masse penger på en mammakjole som jeg kanskje bare får bruk for den ene gangen. Har kikket litt på nettet på Svangerskapet.no, Denkulemage.no og Mammahuset. Men finner ikke noe spesielt der. Er det noen som har noen tips om hvor jeg kan få kjøpt noe?

Tusen takk for svar :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er et merke som heter Mamalicous. De har noen fine kjoler. Du kommer jo til å trenge kjole til Jul og nyttår også, så det er jo ikke helt bortkastet å bruke litt penger på en penkjole. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også i bryllup samme dag. Har kjøpt en kjempefin A-formet kjole fra Vivikes som passer veldig fint til 'septembermagen', og til et bryllup jeg skal i på våren igjen (som skjuler magen litt om den ikke er helt borte enda)...

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Marlene Birger kjole som både kan brukes som skjørt og kjole. Brukte den som kjole i bryllup forrige helg, og brukte den i bryllup som høygravid med førstemann. Marlene Birger har mange fine kjoler som passer både gravide og ikke gravide. (ikke gravidekjoler, men A-formet)

 

Sjekk også www.topshop.co.uk søk på maternity i søkefeltet øverst til høyre.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...