Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 har tenkt på å kjøpe denne... eller TFK joggster twist. noen som kan anbefale en ? med førstemann hadde jeg quinny freestyle har den ennå men synes det er en forferdelig vogn.. tung og ustabil samtidig er det veldig liten plass i den. synes den virker kort og trang. er one tree hill gode vogner ?
millie+2klumper Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Den heter ikke oth lengre. Heter bare Mountain buggy- urban jungle:). Er en kjempe godt vogn! tusen ganger lettere og trille enn tfk f.,eks.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 åh det visste jeg ikke.... er den lengre enn feks quinny vognen , gutten min hadde nesten vokst utav den rundt 1års alderen og baggen vokste han utav allerede når han var 4 mnd . synes også den er forferdelig tung. finnes det bag til mountain buggy- urban jungle ?
millie+2klumper Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Jeg kjøpte en splitter ny mountain buggy for en mnd siden til sønnen min på nå snart 14 mnd. Så håper no og tror at han kan bruke den ut vognperioden:) Du kan kjøpe bag til den utenom ja. Tror den er ca 76 cm i lengde og 41 cm i bredde el noe sånt? Så ganske bred da. Og tror nok den bagen skal holde til barnet er klar for å gå over til sportsdelen! Jeg har ingen erfaringer med quinny vogn så det vet jeg ikke... Men tror nesten at den er lengre ja! Den perfekte vognen spør du meg. Og den triller seg så og si selv;) Og så er den kanon fin:)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Bagen er litt liten, ikke så kort, men litt lite dyp liksom. Kalesjen er ikke så stor så barnet ligger litt utsatt. Men som sportsvogn er den suveren. Og trillekomforten er helt super (og jeg har hatt mange vogner...) Vær obs på at den blir lang sammenlagt så prøv i bilen før du kjøper den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå