Lukkelukken og bebibror Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 I dag var jeg og kjøpte Ecco vintersko til gutten min på snart 20 mnd, som han skal ha til vinteren (i barnehagen) - såklart. 700 kr kostet de, og det er greit. Men tenkte og kjøpe ett par til som han kan ha til skift når disse blir våte eller noe, men hva bør jeg kjøpe da? DA gidder jeg nemlig ikke bruke 700 kr. Max 400 eller noe Noen forslag på hva som er bra da?
Noah 08. Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Dytter...vil helst høre erfaringer på rimeligere sko...gutten min på 16 mnd. går ikke enda...så da syns jeg det er litt mye med vintersko til 700 kr...
Lukkelukken og bebibror Skrevet 24. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2009 Skjønner Vi hadde rådis i fjor, fra din sko eller noe. De er helt fine de altså Så de kan jeg jo kjøpe, men vil bare høre andre erfaringer først
lille sprelle Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 hva med gummistøvler med ullsokker i eller cherrox? det har jo alternative bruksområder også..... sorel får man ganske billig tror jeg - kjøpte til meg selv til 200 kr i våres.
Ranveig R Skrevet 25. august 2009 #5 Skrevet 25. august 2009 No har Coop Obs tilbud på Dock boots (199,-). Dei er heilt fantastiske. "Gummi"støvlar i våtdraktmateriale, mykje meir bevegelige enn vanlege støvlar. Dei skal vere flotte i "alle" temperaturar (+15 til -20). Hadde sånne og vintersko til eldste i fjor, brukte så å seie berre dock boots. No har eg kjøpt dock boots til begge ungane (snart 4 år og snart 22 mnd), og har ikkje tenkt å kjøpe andre vintersko, med mindre eg ser at det er eit reelt behov. Desse er MYKJE meir behagelege enn f.eks. gummistøvlar m/ullsokkar eller cherrox. Og så er det godt mønster under, så ungane ikkje sklir sjølv om det er sleipt. Slik ser dei ut: http://trapessko.no/catalog/product_info.php?products_id=482
3småtroll♥ Skrevet 25. august 2009 #6 Skrevet 25. august 2009 Sorel har noen som koster 399,- de er supre;) Skal jeg ha til minsten og begge søstrene i år også! Tåler vann godt og er gode og varme. Lette å ta av og på også er det en hel ullsokksak oppi som kan taes ut og vaskes/luftes. Supre støvler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå