Gå til innhold

Et innlegg litt på sidelinjen! Angående valgkampen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig lei av å høre på alle de ubrukelige FRP-politikerne som sitter på TV og uttaler seg om saker de overhode ikke har greie på! De sprer vranglære! Siv Jensen er så påståelig at jeg blir smårar. Hun lirer av seg den ene frasen etter den andre uten å ha satt seg skikkelig inn i sakene! Vet at dette var litt på sidelinjen, men nå har jeg fått det ut. Deilig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, har du stått opp med det gale benet i dag tidlig? Må være rom for å ta opp andre temaer dersom man ønsker det. Kan hende andre synes det er interessant og evnt tar det videre i et annet forum, så du bør holde deg for god til å snakke på alle andres vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! FRP er farlige for dette landet. For et menneske syn og verdi syn de har....bare uttalelser og meninger som feks at norge bør sende asylmottakere i landet til AFRIKA er jo helt sykt! Sier litt om hva de står for ja.....i deres øyne er det ikke mye likeverd nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig er jeg! Men synes kanskje dette innlegget heller burde vært på et annet forum. Her er et forum for politisk debatt på bim :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes folk er like hysteriske for frp som for svineinfluensaen jo... hehe. Jeg håper frp kommer i regjering jeg. Jeg ser helst en blanding av frp, høyre og krf :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da blir jo Norge et godt sted å bo. Særlig for oss småbarnsforeldre... Glem maxpris i barnehage, glem sosiale rettigheter og glem solidaritet. Glem pensjon l (hvis du heier på FRP), husk at VALGFRIHETEN er viktig. Du skal velge sjøl om du vil betale inn til pensjonen din, for all del ikke la arbeidsgiveren ta litt ansvar og betale inn for deg. Hvis du velger å ikke gjøre det, blir det ikke mye igjen når du blir gammel. Ja til rasisme, fremmedfrykt, intoleranse, billig sprit og full fart på veiene. Steng alle slemme mennesker inne i fengselet på livstid, send alle utlendinger til Afrika og sleng på litt aktiv dødshjelp til slutt så blir dette et fantastisk land å bo i!

 

Enig i at dette nok ikke er riktig forum for politisk diskusjon, men jeg skjønner at noen hormonbomber har behov for utløp for frustrasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Frp kommer i regjering håper jeg hele haugen med norske frp-stemmere som har bosatt seg i Spania kommer tilbake til Norge og overlater bolig i Spania til meg. Blir for flaut å bli værende her tror jeg.

 

Gøy med litt politisk debatt på forumet også, innimellom mage, baby, bleie og vogn debatter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...