På`an igjen...har født... Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Fikk beskjed av jordmor i dag at hodet lå godt ned og var festet. Hvor lang tid vil det evt ta før noe skjer? noen som har noen erfaring? er 36 uker i morgen.
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Hei, fikk beskjed i uke 30 at hodet er festet. Og man kan like gjerne gå over termin fordi... Så det har ingen betydning for om fødselen starter tidligere eller ikke sier de som har peiling... Men det gode med det er jo at man ikke trenger og stresse med å ligge flatt om vannet går;-)
karlsy 040909<3 Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 må man ligge flatt om vannet går? Er gravid med andre man og er i uke 39 nå, men hode var ikke festet sist gang.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Ja, om hodet ikke er festet skal man holde seg mest mulig i ro dersom vannet går pga fare for at navlestrengen kan surre seg rundt halsen til baby.
Stephanie_ Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 jeg fikk beskjed av legen at det gikk fint om hodet ikke var festet og vannet gikk, siden jeg er 2.gangsfødene. jeg skulle ikke gå opp og ned i trapper akkurat, men trengte ikke å legge meg flat å vente på rier. Hører så mye forskjellig! skulle ønske legene og jordmødrene kunne bestemme seg for hva som var riktig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå