Gå til innhold

Gaaaah, 13 uker, kommer ikke i buksene mer!!???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har altså ikke gått opp i vekt, men skal det være sånn da? Jeans med litt stretch i?? Grrr. Føler at det er L I T T tidlig å ta frem mammabuksene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har mammabuksne vert i bruk siden uke 7. Med nr 1 i uke 11. Ikke snakk om at jeg får på meg de vanlige buksene! De strammer så jeg ikke får puste. Phu. Å gå med mammabukser er en befrielse. :-)

Skrevet

Hei!

Synes du er utrolig heldig som har gått i dine vanlig olabukser så lenge. Mine ble for små i uke 6. Har brukt kjoler og tights i 2 uker nå. I dag begynte jeg med mammabukse og er kun i uke 8. Har ikke fortalt det ennå på jobben, men i dag så alle ned på magen min. Venter nr. 3. Har ikke gått opp noe i vekt ennå.

Skrevet

Ps. hører egentlig til inne på 1 trinnsemester altså. Er bare innom og smugtitter.

Skrevet

vanlig olabukse måtte jeg gi opp i ca uke 7. Strammet for mye på magen når jeg satt og bøyde meg. Etter det har jeg gått med tights og skjørt (med strikk i livet), joggebukser og en jeans med mye stretch!

Er nå i uke 13. Oppdaget i dag til min fortvilelse at puppene mine har begynt å jobbe seg ut av BHene mine, og det er jo litt tidlig med innkjøp av ammebh, vet jo ikke størrelsen jeg ender opp med! huff det skal ikke være enkelt!

Hos legen i dag fikk jeg forresten beskjed om at jeg hadde gått Ned 3 kg. skjønner ikke helt hvordan det er mulig når jeg har vokst ut av klærne mine!!

Skrevet

Hei!

Skrev et innlegg tidligere om et kjempe godt buksekjøp for de som ikke var helt klare for å gå over til de heeerlige mammaklærna. Fant noen stretchbukser fra merket "Vila" og de er absolutt fantastiske. Hele buksen er i stretch, noe som gjør at den er ettersittende over rumpe og lår samtidig som det er god og behagelig plass til den begynnende magen. Og ikke minst, de ser flotte ut også! Anbefales på det varmeste:)

Jeg måtte forresten bytte ut mine vanlige bukser alt rundt uke 10 og er nå i uke 13.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...