Gå til innhold

Er så baby syk....Har to, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har så lyst på en til. De er 2 og snart 4 år... Er det galskap?

Må legge til at jeg er en del alene med de når mannen er på jobb i noen dager...

Andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også babysyk... har ei på ett år, og en på 3 1/2--- har vært babysyk i et halvt år alt jeg... men mannen vil ikke ha flere. Han er ikke ofte borte over flere dager, men de gangene han er det, synes jeg nesten alt går greiere enn når han er her... ;-)

Skrevet

Synes det høres ut som en fin plan, jeg.

Hjernen min derimot kan godt ta seg en pille ... for jeg har lyst på flere barn selv om jeg har en på 2 år og en på 7 mnd ;-)

Heldigvis får gubben hetta bare ved tanken, så det blir ikke enda i hvertfall. Men drømmen er å få en til om ca 4 år, når eldste begynner på skolen. Ifølge damene på jobb (som er betraktelig eldre enn meg) vet man det når man har fått mange nok, så det er nok meningen vi skal ha fler ;-)

Har en bekjent som nylig ble far til barn nr. 5 på 5 1/2 år! Og har fått forklart at det går kjempebra så lenge man er flink på rutiner.

Så da får vi bare lage oss noen gode rutiner og sette igang :-))

Skrevet

Har du lyst har du lov:) sikkert kjekt for barna å få seg et søsken:)

Skrevet

Godt å høre vi er flere:) Morsom måte å skrive på Tingeling_80, ang pilla, haha. Er enig med deg der enda, vent litt du:)

Jeg tenker på det hver dag nå. Kanskje fordi minsten akkurat har beg i barnehage.

Noen ganger er jeg jo helt fortvilet ang alt dom bør, burde og skulle ha vært gjort og som jeg da ikke får gjort....men likevel...

Er dere aldri irritert og "lei" og sur på ungene deres?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...