Rosmarin*fødeklar* Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 der BH er. Er det nyrene, eller er de lenger ned?Har vondt der innimellom, men ikke hele tida, mest når jeg ligger ned. Noen som vet hva det kan være?
Malin-mor Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Jeg har det på samme måte bortsett fra at jeg har vondt kun på høyre side og kjenner det mest når jeg sitter. Aner ikke hva det kan være. Har hatt låsning i ribbeina tidligere og det kjennes nesten ut på samme måten men da gjør det konstant vondt spesielt når man trekker pusten...Går til kontroll hver uke nå så jeg skal spørre jordmor på torsdag.....
journalistmarit Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Hei, jeg har slitt med det samme. Først på høyre side, mest når jeg satt. Men etterhvert på venstre side og. Var hos kiropraktoren her om dagen og det viste seg at jeg hadde en låsning på høyre side der det er vondt. Men kan også være urinveisinfeksjon/nyrebekkenbetennelse. Hadde mye leucocytter i urin, noe som kunne tyde på det. Fått pencillin, og ble bedre etter noen dager. Nå er det bare litt vondt i nyre på høyre side. Hadde ingen symptomer på uvi, men smerter i mage/korsrygg. Tror legene er raske til å gi pencillin mot dette da ubehandlet uvi kan føre til prematur fødsel. Så sjekk med legen din, du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå