vi har verdens fineste gull Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Har merket stor forskjell i kvaliteten gjennom 4 år med utallige sett med ull:)
mamma >to gull Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Janus og Joha blir det nok her. Brukte det ifjor og fornøyd med det:)
~sjiraff~ Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Stort sett Janus. Er fornøyd med både pris og kvalitet. HAr vært igjennom de fleste merker tror jeg.
digger Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 Po.p, Nøstebarn og By-Torinn. Kjøper litt ulikt fra de forskjellige da de alle 3 har noen favoritter:-)
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Joha og Janus som ei over her skirver, veldig fornøyd med det
vi har verdens fineste gull Skrevet 24. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2009 Selv er jeg fan av Joha:) Av sikkert 10 par ull i fjor, er de de eneste som fortsatt er komplette og uten hull, hehe:)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 24. august 2009 #8 Skrevet 24. august 2009 Janus og ulvang, samt oldemødrene strikker også en del ullundertøy med finfint babygarn.
alvamamma Skrevet 24. august 2009 #9 Skrevet 24. august 2009 Nøstebarn og Devold. Synes spesielt Devold har god kvalitet..
Gjest Skrevet 24. august 2009 #10 Skrevet 24. august 2009 har kjøpt tom og trine. og kommer til å supplere med devold
Brugda Skrevet 24. august 2009 #12 Skrevet 24. august 2009 Bånsull, Janus og det de har på cubus (det uten bomull).
frøet76 Skrevet 24. august 2009 #13 Skrevet 24. august 2009 Har kjøpt litt forskjellig: Joha for det meste, noe Nøstebarn. Pyjamasen fra Nøstebarn ble brukt MYE og holdt seg godt. Kjøpte en strømpebukse fra Joha som har fått SÅ mange uforklarlige småhull. Først kommer hvite prikker, så kommer det hull i disse. Noen som vet hva det kan være. Problemet er at jeg ikke husker hvor jeg kjøpte denne strømpebuksen, men lurer på om jeg skal ta kontakt med Joha direkte? Men har noen her opplevd noe lignende på ullklær? Har lurt på møllangrep, men vet ikke....
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 24. august 2009 #14 Skrevet 24. august 2009 Her går det i devol og krokofanten. Har hatt andre også uten at eg syns det har holdt mål. Jenta mi arvar storebror sitt devol uten problem. Bodyen som jenta mi fikk til jul frå cubus var det hol i alle sømmane etter ein vask, håndvask....fikk bytta den uten problemer altså, men det er små hol i andre ting eg har, ikkje i sømmane men midt på magen feks...... Kjøpte devol på salg nå, supplerte litt til det dei enda har frå i fjor og sokkane til devol er nye for meg men så gode dei virkar!!!!¨ Skal ha krokofante party nå og gledar meg vilt!!
vi har verdens fineste gull Skrevet 24. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 24. august 2009 jah, merkelig det der, men har også opplevd det med ull... MEN, noen som vet hvor jeg kan få tak i devold ull til barn?
AneB Skrevet 24. august 2009 #16 Skrevet 24. august 2009 Troll. Koster, men er absolutt verdt det!! Det er mykt og deilig, og varer leeeeenge! Har vært gjennom de fleste merker, men kommer aldri til å gå for noe annet enn Troll igjen. Bruker Devold super eller fleece som lag to, jenta er aldri kald, og her kan det bli opptil 40 blå på vinteren. Vær klar over at mye av joha og peanuts (cubus-merket) har et tynt lag bomull på innsiden, noe som gjør at ulla mister egenskapene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå