katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Fikk dere de samme symptomene som sist. Altså merke tidlig ømme bryster,kvalme,do-gåing osv. Eller merker man ikke så mye til symptomene fordi man akkurat har vært gravid?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Hei! Jeg merket det med en gang - alle nevnte symptomer kom ca 1 uke før IKM. Jeg ble gravid rett etter første MA i mars i år, men mistet dessverre denne spiren også =( Jeg var ihvertfall veldig vàr på kroppen med symptomer osv - sikkert fordi jeg nettopp hadde vært gravid da. Mistet tvillinger i uke 12, så hcg hang veldig lenge i på meg (graviditetssymptomene også). Jeg hadde 1 uke hvor jeg testet negativt på graviditetstester og hvor jeg ikke hadde noen som helst symptomer, nøyaktig 1 uke etter at jeg testet negativt første gang etter MA, fikk jeg en positiv test igjen - så det var jo litt rart =) Lykke til - håper at det er noe på gang =) Klem fra
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2009 Har fulgt med deg,og synes det er utrolig trist at du mistet hele 2 ganger og 3 barn. Jeg har og testet pos.en uke svaaakt. Så negativt med cb.dig. på fredag. Er nok ikke gravid,men hadde el i helga,mener jeg på,lotionaktig utflod idag,tok temp istad og den har steget slik den var når jeg var gravid sist. Men er vel vanlig med høy temp rundt el har jeg hørt. Men vil jo få svaret om 14 dgr. Ønsker deg masse lykke til og håper inderlig spiren din klorer seg fast denne gang. Klem
-68mamma Skrevet 24. august 2009 #4 Skrevet 24. august 2009 Man er jo super-fruktbar rett etter en SA/MA .- siden hormonnivået i kroppen allerede er så høyt. Jeg ble gravid første syklus etter MA - fikk mensen tilbake etter 4 uker temmelig nøyaktig. Og da gikk alt fint. Vedr symptomer - har aldr kjent noe særlig symptomer så tidlig med noen av mine 3 graviditeter - første tegn har vært uteblitt mens, og så i uke 7-8-9 så har det vært strekk i livmoren og ømme bryster. Krysser fingrene for deg !!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2009 I like måte,tempen min har steget,så har i allefall hatt el. Temp er 0.5 grader høyere nå,ligger der jeg var gravid sist. Men er redd det ikke holder til ikm, så må bare ta det med ro, og ikke håpe for mye.
-68mamma Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Nei, er lurt å holde forventningene nede, jeg er også sånn. Planlegger allerede hva jeg skal spise/drikke neste helg av "ulovligheter" hvis jeg ikke er gravid (sånn at det skal bli en trøst) Men fikk tester i posten idag så jeg klarer nok ikke holde meg til fredag....
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2009 hehe, slik er jeg også.... må trøste seg litt. Har venta på tester i 6 dgr nå,sist gikk d 2 dgr. Hvor lenge venta du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå