Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Oki,jeg testet svak pos på kvelden 15juli og klart og tydelig pos test 16juli...hvor langt er jeg da???Forrvirret kan du si;-) Takk for svar....
Fifrildi Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Søk etter terminkalkulator på nett, eventuelt legg inn første dag i siste menstruasjon her på profilen din og så dukker det opp...
♥Madame_Mim♥ Skrevet 24. august 2009 #3 Skrevet 24. august 2009 Hmmm nå er ikke jeg noen ekspert, men jeg ville tro du kunne skrive inn 15 juli 2009 på terminberegneren, og når du har resultatet ta minus 14 dager ca? Det er jo da beregnet på at du skulle hatt mens rundt 15 juli da... Mulig jeg er helt på jordet nå, så håper du får flere meldinger som bekrefter eller avkrefter teorien min
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 24. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2009 ja stemmer det skulle hatt mens ca 1juli,men den kom ikke....
♥Madame_Mim♥ Skrevet 24. august 2009 #5 Skrevet 24. august 2009 da regner du deg tilbake til den første dagen du faktisk hadde mens sist! Fordi da har du blitt gravid ett eller annet sted mellom den mens du hadde og den mens du aldri fikk! Skal ikke være enkelt det der
3smaa Skrevet 24. august 2009 #6 Skrevet 24. august 2009 Du er nå 11 uker og 5 dager på vei. Antatt termindato: 12. mars 2010 kanskje? vettu hvor lang syklus du har?
småen og smulan Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 Når hadde du forrige mens? Du må vel være lengre på vei, altså ha termin i midten av februar eller noe da?
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 24. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2009 hadde mens 1juni så trudde jeg skulle regne ut i fra det..men så var jeg på ul i min uke 10(trudde jeg...)Men legen sa fosteret va så lite så kune umulig være så langt på vei....han mente da at jeg bare var ca 6-8uke...men det vil da si at jeg har blitt gravid samme uka jeg testet pos og det er jo bare ikke mulig....håper det går fort til førsten på oktober for da har jeg orginale ul timen....men dette surrer å går oppi hodet mitt hele tiden likevel.
Wera72 Skrevet 25. august 2009 #9 Skrevet 25. august 2009 Mulig jeg er helt på jordet her, men hvis du testet positivt svakt den 15/juli, burde du toeretisk blitt gravid ca. 14 dager før. Fordi perioden mellom eggløsning og mens skal være mer stabil enn perioden mellom mens og eggløsning hvis du skjønner. Da får jeg termin ca- 11/4-2010 og du blir da rundt 8 uker hvis jeg har regnet rett. (Har selv termin rundt 13/3 og er snart 12 uker.) Du kan jo selvfølgelig ha testet sent positivt, men det har ikke jeg opplevd selv, bare lest om. Tror vel egentlig ul gir ganske greit inntrykk av hvor langt du var. Har du mulighet til å ta privat ul eller be jordmor henvende seg til sykehus for at du skal få litt mer sikkerhet? Uansett lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå