Tante Gustava Skrevet 24. august 2009 #1 Skrevet 24. august 2009 Et litt annen variant av spørsmålet De fleste er ute etter tips til hvordan sette i gang fødselen, men jeg har et behov for å utsette ting litt jeg... Her er storebror syk, jeg har 1 uke til termin og hvis fødselen starter nå blir det mest sannsynlig at jeg må føde alene siden mannen da må være hos han. Kan ikke overlate han til barnevakt i den tilstanden han er i, med høy feber og masse ubehag. Jeg skal forsåvidt greie å føde alene hvis jeg må, men kjedelig er det jo... Så derfor er jeg ute etter måter å drøye ting på Regner med at det ikke fins noen kur der ute, hvis ting starter så starter det, men tar imot tips med takk likevel
♥2 små gull♥ Skrevet 24. august 2009 #2 Skrevet 24. august 2009 Skulle tro du da bør gjøre motsatt av alt som er for å få fart på sakene, dvs. hode deg unna sex, ta livet HELT med ro, ingen aktiv trappegåing (ta helst heis), ja, holde deg igrunn mest hjemme i ro. Ikke spis rømmegrøt, ikke spis noe med kanel, ikke noe sterk mat. Ja... det var det jeg kom å nå
trilletroll Skrevet 25. august 2009 #3 Skrevet 25. august 2009 stress vil jeg tro utsetter fødselen..., ut i fra hva jeg har hørt
Tante Gustava Skrevet 25. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2009 Ja, holde meg unna sex skulle nok ikke være det største problemet vil jeg tro, haha... Her har det ikke vært sus i serken på en god stund Var vel det jeg trodde ja, at jeg får bare prøve å ta livet helt med ro og gjøre alt det motsatte av alt det de andre gjør for å sette ting i gang Ikke så lett med en på 15 mnd med høy feber som krever å sitte på armen hele dagen og kose men... Hadde håpet på en vidunderkur, men takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå