Gå til innhold

Hvor mange kontroller- og hvor- har dere vært foreløpig? Og når er neste gang..?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

var på en i ca uke 5. Egentlig bare for å bekrefte graviditeten og ta blodprøvene.

 

Var på en i dag, som er uke 13, og skal på en igjen om 4 uker. Vet ikke om det blir hver 4 uke utover, det får jeg se....

 

Vet ikke hva som egentlig er det vanlige jeg. Møter bare opp til de timene jeg får :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Det vanlige er å gå til legen for 1.svangerskapskontroll.Da blir det sendt henvisning til jordmor på sykehus,for offentlig ultralyd.Der kommer man til mellom uke 17-19.Deretter velger man selv hvor ofte,og til hvem man vil gå,men neste kontroll da skal liksom være uke 24,og deretter hver 4.uke..så jo lenger ut i svangerskapet man kommer,jo hyppigere blir det!

Men uansett hvordan leger og jordmor foreslår at du skal gjøre det,så velger du selv hvor ofte,og til hvem du vil,bare bestill timer!

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på første kontroll hos lege i uke 10.. så skal jeg på neste hos jordmor i uke 16, UL uke 18 og en kontroll hos legen igjen uke 24.. etter det veit jeg ikke.. da blir det sikkert hyppigere.. man skal ha ca 8 kontroller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...